וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובאן קיבל הצעה משודרגת. דוידזאדה: "אנחנו קבוצה עוצמתית"

25.1.2016 / 7:35

הפועל תל אביב חיזרה ובבאר שבע הציעו לקשר למעלה מ-250 אלף יורו. המגן מרוצה, ארבייטמן החליט: אם לא אעזוב להפועל, אשאר. רעננה ופתח תקוה התעניינו בגורדנה: "לא חפץ של אף אחד". וגם: העקיצה המשעשעת של מאור בוזגלו בטוויטר לערן זהבי

one

אחרי הניצחון של מכבי תל אביב שלשום, הלחץ עבר אתמול (ראשון) להפועל באר שבע ופעם נוספת, הקבוצה מבירת הנגב הראתה שהיא יודעת להתמודד איתו היטב. שערים של מאור בוזגלו ואנתוני וואקמה סידרו לבאר שבע 1:2 ביתי מול בית"ר ירושלים ושיא מועדון חדש עם 15 משחקים ברציפות ללא הפסד (השיא הקודם נקבע תחת אלישע לוי).

לאחר ההחתמה של וובה בראון, במועדון עדיין עסוקים בחלון ההעברות הנוכחי, אולם הכוונה כרגע היא לא להנחית חלוץ זר ולהישען על הסגל הקיים, אלא אם תהיה התפתחות בעניינו של מוחמד גדיר. בהתייעצות עם אבי נמני, סוכנו של שלומי ארבייטמן, החליט החלוץ כי אם יעזוב, זה יהיה רק להפועל תל אביב: "עם כל הכבוד לשאר הקבוצות, שלומי מעדיף להילחם על מקומו בבאר שבע מאשר לשחק במועדון קטן", אמרו בסביבת השחקן.

רועי גורדנה, שלא נכלל בתכניות של המאמן ברק בכר, עדיין לא עוזב. הפועל רעננה התעניינה בקשר ואחת האפשרויות שעלו בבאר שבע הייתה להעבירו תמורת יובל שבתאי, כדי שזה יגיע עוד העונה, אולם מקורבי השחקן הבהירו: "רועי לא חפץ של אף אחד. אי אפשר לעשות איתו מה שרוצים ורק הוא יחליט היכן ישחק". גם מכבי פתח תקוה הביעה בו עניין.

בראון/ברני ארדוב

בהנהלת באר שבע לא אהבו את העובדה שהפועל תל אביב שוחחה עם סוכנו הרומני של אובידיו הובאן, המיוצג בישראל על ידי אבי נמני והחליטו להגיש לסוכן הצעה משודרגת של למעלה מ-250 אלף יורו עבור הקשר. במועדון בונים על כך שאחרי היורו יהיה להובאן ביקוש גבוה מאוד, למרות גילו (33). בנוסף, המועדון אמור להוציא בקרוב הודעה על סיכום רשמי לעונה נוספת עם אליניב ברדה.

"המאזן נותן לנו תחושת ביטחון, אבל זו רק ההתחלה. אנחנו רוצים להיות קבוצה של ווינרים", התייחס אופיר דוידזאדה לניצחון על בית"ר ירושלים והחזרה לפסגת הליגה, "לא נראינו ככה הרבה מאוד זמן. אנחנו נראים כמו קבוצה עוצמתית. אני לא יוצא בהצהרות, אבל נילחם על התארים. נבוא לכל משחק עם העוצמה שלנו. באופן אישי, אני חושב שחזרתי לכושר בו הייתי לפני הפציעה. אני עובד עם איתן עזריה והצוות המקצועי. לא חושב שהניצחון הזה חמוץ, ידענו שצריך לגמור את המשחק מוקדם יותר ונתקן את זה לפעם הבאה. לא הייתה שאננות, בית"ר קבוצה חזקה ואיכותית והיא הגיעה להזדמנויות". על הרכש החדש וובה בראון אמר דוידזאדה: "הוא עשה כמה מהלכים שמראים שהוא יעזור לנו מאוד העונה. הוא יודע להניע כדור".

בכר קבע אימון שחרור שיתקיים הבוקר, כאשר מהיום תחל הקבוצה בהכנות למשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה בחוץ ביום רביעי: "זו קבוצה שעושה צרות לליגה ויש להם מאמן שמעמיד אותם נכון על המגרש. אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה מאוד, זה משחק קריטי", סיכם דוידזאדה, "אנחנו צריכים לעבור כל משוכה בדרך. לא משנה איזו קבוצה תבוא מולנו, אנחנו צריכים לנצח אותה. לא נלחצנו מהניצחון של מכבי, ראו את זה על המגרש".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

לכתבה המלאה

מאור בוזגלו השתעשע הבוקר בטוויטר, כולל עקיצה מעולה על חשבון ערן זהבי

וזה מאתמול

וגם צדק בעניינים

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully