וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה נחוש לעזוב מיידית את מכבי חיפה. המאמן לשחר: רוצה את אופיר מזרחי

25.1.2016 / 11:20

במכבי חיפה מעוניינים במזרחי ודילמוני. המאמן ביקר את השחקנים בהפסקה מול קרית שמונה. אוברניאק כעס מהחילוף, המתיחות עם המגן נמשכה ואחד השחקנים אמר: "זו חבית חומר נפץ"

one

מכבי חיפה ידעה שניצחון אמש (ראשון) על עירוני קרית שמונה, שהגיעה למשחק ללא מספר שחקני מפתח, יזניק אותה אל המקום הרביעי, אלא שבדיוק ההיפך הוא שקרה והירוקים ספגו הפסד ביתי רביעי העונה, 1:0 משער מוקדם של אוסטין אמוטו. לאחר 20 מחזורים, חיפה רק במקום השישי עם 27 נקודות, מרחק שמונה נקודות מהמקום השלישי, ששווה כרטיס לאירופה.

באופן לא מפתיע, המאמן רוני לוי לא היה מרוצה כלל ממה שראה מקבוצתו במחצית הראשונה ובמהלך ההפסקה הוא אמר לשחקנים: "קרית שמונה רוצה יותר מכם? למה? יש מספיק זמן להשוות. תעלו ותתנו הכל". לוי ממשיך לחפש רכש, כאשר נותר קצת יותר משבוע לתום מועד ההעברות והמטרה היא להתחזק בשני שחקנים. במועדון מעוניינים באופיר מזרחי וחן דילמוני, כאשר הראשון טרם שוחרר מקרית שמונה ולוי ביקש מנשיא מכבי חיפה יעקב שחר לעשות מאמץ להחתימו.

שחר קיים מספר שיחות בנושא עם הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי והוא מנסה לשכנע את שרצקי להתגמש ולרדת מדרישתו העומדת על מיליון יורו. ההערכה בחיפה היא כי ניתן יהיה לבצע עסקה אשר במסגרתה עשוי לעבור כרטיסו של שחר הירש לקריה, במהלך העונה הנוכחית או בסיומה. לחיפה אין התנגדות לשחרר את הירש במקרה שאכן תירקם עסקה כזו: "זו כנראה האופציה היחידה בה נשחרר אותו", אמר מקורב לדברים, כאשר סוכנו של השחקן, גלעד קצב, התבקש לנסות לסייע אף הוא.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה מול עדן שמיר שחקן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
נחוש לעזוב. טואטחה/יוסי ציפקיס

הגעתו של דילמוני תלויה בעיקר בעתידו של טאלב טואטחה, בעוד שמואל שיימן הוזכר כמועמד לחזור לקבוצה. בחיפה טענו כי לאחר המשחק אתמול שוחחו טואטחה ורוני לוי והמגן הודיע כי מבחינתו הוא לא ממשיך בקבוצה. טרם ידוע מה יהיו ההשלכות של הצעד הזה, אולם נראה כי טואטחה נחוש לעזוב בכל מחיר ובאופן מיידי, כבר השבוע. אתמול, לפני המשחק, הוא ספג בוז מהקהל: "זה כבר הגיע למצב לא נעים, לשני הצדדים. טאלב צריך ללכת וכמה שיותר מהר, זו חבית חומר נפץ", אמר אחד משחקני הקבוצה, בעוד גורם במועדון הבהיר: "אם טאלב רוצה ללכת, שיביא הצעה בכתב. הוא יודע מה אנחנו דורשים". חיפה דורשת על השחקן 1.3 מיליון יורו, אך נראה כי תסתפק גם בסכום נמוך במעט.

עוד אחד שלא ממש מרוצה ממעמדו הוא הקשר לודוביק אוברניאק, שהביע תרעומת על כך שלא פתח נגד הפועל רעננה וכעס אתמול לאחר שהוחלף, כאשר לדברי שחקנים בקבוצה הכעס נבע בעיקר בשל העובדה שהוא תופקד כשחקן קו.

יוסי בניון, הסובל ממתיחה בספק גדול לדרבי החיפאי בגביע וכמוהו גם אלירן עטר. אם השניים לא ישחקו, איסמעיל ריאן וחן עזרא יפתחו באגפים. "אף אחד לא אוהב להפסיד, בטח לא מכבי חיפה ועוד בבית, אבל אנחנו צריכים להתאושש מהר, כי כבר ביום רביעי יש משחק חשוב", אמר שחר הירש, "לצערי, הפסדנו למרות שהגענו למספיק מצבים. היינו יכולים לנצל אותם ולהוציא נקודות. למשחק נגד הפועל חיפה חשיבות גדולה, כי מדובר גם דרבי וגם בשמינית הגמר. האצטדיון יהיה מלא ואנחנו מקווים להחזיר לאוהדים".

"כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר", סיכם החלוץ, שנשאר בקבוצה, "אני מאוד שמח שהתעקשו להשאיר אותי וזה עשה לי טוב. אני מקווה לקבל הרבה יותר דקות, אבל מצד שני, בדקות שאני מקבל אני צריך להוכיח את עצמי. אם אעשה את מה שצריך, כנראה אקבל יותר דקות".

עדכון ראשון: 7:20

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 בחוץ את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully