וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קבוצה לסופרבול: קרוליינה עלתה עם 15:49 על אריזונה

25.1.2016 / 4:57

משחק צמוד? הצחקתם את הפנת'רס, שהתעללו בקרסון פאלמר (ארבעה איבודים באוויר, שני פאמבלים) וטיילו כל הדרך לזכייה ב-NFC עם תצוגה מדהימה משני עברי הכדור. מישהו רוצה להמר נגדם? האזינו לפודקסט שלנו, שמסכם את חצאי הגמר ומתכונן לסופרבול

קאם ניוטון טד גין קרוליינה פנת'רס חוגגים. AP
ניוטון וטד גין חוגגים כל הדרך לסופרבול/AP

קרוליינה - אריזונה 15:49

לכל אורך העונה, הפנת'רס היו הקבוצה הטובה בליגה אבל קצת טסו "מתחת לרדאר". אחרי הקונצרט האדיר הזה, קשה להאמין שמישהו לא יראה בהם כפייבוריטים ברורים לסופרבול. בדיוק כמו לפני שבוע מול סיאטל, גם הפעם קרוליינה התפוצצה בשלב מוקדם. בניגוד למשחק לפני שבוע, הפעם היא גם ידעה לשמור על המומנטום וקבעה שיא נקודות למשחק גמר NFC בעידן הסופרבול. אריזונה מסיימת עונה טובה בצורה איומה, אחרי שקרסון פאלמר עבר התעללות קשה מצד ההגנה של הפנתרים.

מהרגע הראשון ועד לאחרון, זה פשוט לא היה כוחות. בדרייב הראשון המארחים עוד הסתפקו בשער שדה, אבל הדרייב השני נגמר בריצה משוגעת של טד גין לאנדזון, כאשר הוא רץ 22 יארד על הנייר, אבל למעלה מ-90 בפועל וחותך את הגנת אריזונה כמו חמאה. בדרייב הבא, עדיין ברבע הראשון, קאם ניוטון נתקע באזור האנדזון שלו, מה שלא הפריע לו לשחרר פצצה שהפכה לטאצ'דאון של 86 יארד של קורי בראון.

אריזונה פשוט איבדה את הראש ובתחילת הרבע השני, פאלמר רשם פאמבל בחצי המגרש של הפנת'רס, כאשר לוק קיקלי אוסף את הכדור. הקרדינלס עוד הצליחו להשאיר את המשחק חי עם טאצ'דאון של דייויד ג'ונסון, אבל אחרי שפטריק פיטרסון שמט את הפאנט של קרוליינה, קאם ניוטון הניע דרייב מהיר וסיים בריצה קצרה לאנדזון כדי לקבוע 7:24 בהפסקה, כאשר עוד לפני המחצית, תוך בקושי דקה, פאלמר רושם פאמבל נוסף ופיטרסון חוטף את ניוטון ומחזיר את הכדור ל-72 יארד, רק כדי לראות את פאלמר מסיים את הרבע השני עם איבוד אווירי מטופש לידיו של קורט קולמן.

קרסון פאלמר אריזונה קרדינלס מול קרוליינה פנת'רס. AP
משחק מחריד. פאלמר/AP

המחצית השנייה של קרוליינה הייתה נקודת תורפה שלה בתקופה האחרונה, בעוד הקרדינלס ידעו לעשות התאמות, אבל לא הפעם. אחרי שער שדה בדרייב הראשון, הפנת'רס הוסיפו טאצ'דאון בריצה ל-12 יארד של ניוטון וזה כבר 7:34. בדרייב הבא, פאלמר מצא את דארן פלס באנדזון ויחד עם המרת שתי הנקודות, אריזונה צימקה מעט, אבל משחק האימים של הקוורטרבק נמשך. הוא קיבל את הכדור, אך נחטף, שוב על ידי קולמן, מה שהפך לטאצ'דאון מהיר של דווין פאנצ'ס. במהלך הבא של פאלמר, הוא מסר פיק סיקס ללוק קיקלי והמשחק נסגר על 15:49 משפיל.

ניוטון מסר כהרגלו יחסית מעט, רק 19 מ-28, אבל סיפק 335 יארד ושני טאצ'דאונים לצד איבוד אחד. הוא גם רץ ל-47 יארד וצמד טאצ'ים על הקרקע בעוד משחק מאסטרפיס. ג'ונתן סטיוארט הוסיף 83 יארד בריצה, קורי בראון וגרג אולסן האדיר סיימו עם 113 כל אחד באוויר. באריזונה? 23 מ-40, 235 יארד, טאצ'דאון ושימו לב... ארבעה איבודים ופאמבל לקרסון פאלמר. כן, שישה איבודים אישיים (יחד עם הפאמבל של פיטרסון, לקארדס היו שבעה בסך הכול, שווה לשיא גמר NFC). דייויד ג'ונסון היה היחיד שתיפקד, עם 60 יארד בריצה ו-68 באוויר, בעוד לארי פיצג'רלד נעצר על 30 בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully