וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדי זועבי: "ידעתי שאני צריך להחזיר ועשיתי את זה"

25.1.2016 / 7:00

שוער עירוני קרית שמונה זכה למחמאות אחרי ה-0:1 מול מכבי חיפה, שבוע לאחר שביצע טעות קשה: "משוכנע שנהיה בפלייאוף העליון". שרצקי, ששוחח עם השוער אחרי המשחק, רוצה לצרף חלוץ ישראלי

one

בעירוני קרית שמונה יצאו שבעי רצון מהניצחון 0:1 אמש (ראשון) על מכבי חיפה. ניצחון שקירב את הקבוצה של סלאח חסארמה עד כדי נקודה ממכבי חיפה, שתי נקודות ממכבי פתח תקווה ושלוש נקודות מהפועל רעננה, שבמקום הרביעי, ובכך כמובן קירב אותה אל הפלייאוף העליון.

לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה לפני לואיס גוטיירס שחקן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
ניצחון שהחזיר את המורל לשחקנים/יוסי ציפקיס

אחרי הרבה זמן נראה שהמוראל חזר לשחקנים. "זה היה משחק של להיות או לחדול", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו שהפסד יקשה עלינו מאוד ואולי יהפוך לבלתי אפשרי את האפשרות להגיע לפלייאוף העליון. למרות זאת הגענו ועשינו את זה ועכשיו חשוב שתהיה המשכיות".

מי שזכה למירב המחמאות בקבוצה היה השוער הצעיר מהדי זועבי. השוער, שבכה בשל שער שספג באשמתו במחזור שעבר מול הפועל חיפה, היה המצטיין במשחק. הבעלים איזי שרצקי התקשר בסיום המשחק לשוער הצעיר והחמיא לו על המשחק. בקבוצה העידו ששרצקי אמר לשוער שהוא מרוצה מכך שלא נתן למשחק מול הפועל חיפה להשפיע עליו ושהוא צריך להמשיך בקו הזה.

"לא סתם איזי מימש את האופציה על זועבי", אמר שחקן בקבוצה, "הוא עושה את זה על שחקנים שהוא מאמין בהם וכנראה שהוא יודע למה". השוער עצמו אמר: "ידעתי שאני צריך להחזיר ואני שמח שעשיתי את זה. היה חשוב לי לעשות את זה אחרי המשחק הקודם מול הפועל חיפה. אני יודע שצריך להמשיך לעבוד קשה וזה מה שאני רוצה לעשות. הקבוצה זה הדבר החשוב וחשוב לי שעזרתי לקבוצה".

על החתימה של רם שטראוס השבוע אמר זועבי: "זה לא מעניין אותי מי חותם, מעניין אותי להוכיח את עצמי ולעבוד קשה למען הקבוצה. תודה לאל שזה מה שעשיתי. אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות שחיכיתי לה ושאני בינתיים מציג יכולת טובה". על המצב של הקבוצה אמר זועבי: "ידענו שהפסד יכול לגמור אותנו ושנתקרב לתחתית. אני שמח שידענו לנצח. אני לא חושב על תסריט שלא נהיה בפלייאוף העליון, אני משוכנע שנהיה שם". בקבוצה עדיין רוצים להתחזק ושרצקי מעוניין לצרף חלוץ ישראלי נוסף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully