וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "איבדנו את הסדר, לא אבקר שחקנים". יוסי בניון ייבדק

24.1.2016 / 22:21

מאמן מכבי חיפה התייחס לאכזבה מהזרים, הסביר מדוע אין רכש ומצא את הסיבות להפסד לקרית שמונה. הקפטן סובל מרגישות במפשעה, עטר בספק לגביע. חסארמה: "מקווה שהמשחק הזה ירים אותנו"

one

מכבי חיפה נחלה הערב (ראשון) את הפסדה הרביעי העונה בבית, כשנוצחה 1:0 בידי עירוני קרית שמונה לעיני 11,505 צופים בלבד. האורחת הכריעה את המשחק כבר בדקה השישית עם נגיחה של אוסטין אמוטו והשלימה דאבל עונתי על הירוקים, שפספסו הזדמנות להתקדם לראשונה העונה למקום הרביעי. כעת מכבי חיפה במקום השישי עם 27 נקודות, אחת יותר מקרית שמונה השביעית.

יוסי בניון סובל מרגישות במפשעה וייבדק. אלירן עטר, שלא נכלל בסגל בשלושת המשחקים האחרונים, נמצא בספק גם למשחק הגביע ברביעי מול הפועל חיפה.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ייבדק. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "כל הכבוד לקהל שמגיע לתמוך. אני מאוד רוצה להחזיר להם. ספגנו שער מהיר ומשחק שלם רדפנו אחריהם. אם היינו חוזרים זה היה נראה אחרת, אבל יש גם משחקים כאלה. לא הצלחנו להיכנס לקצב, לא היה שקט ויכול להיות שהשער המוקדם הכניס אותנו ללחץ. למרות זאת הגענו למצבים".

על היכולת הלא טובה של הזרים: "כשקבוצה מפסידה אפשר תמיד לקחת כל שחקן ולבקר. לא אבקר את השחקנים שלי. זה משחק פחות טוב שלנו, איבדנו את הסדר והרוגע. אולי זה הגול המהיר, יצרנו מצבים ולא כבשנו. יש לנו הרבה מה לשפר".

על חשיבות הדרבי בגביע: "זה משחק חשוב, זה תואר חשוב מאוד. אנחנו רוצים לזכות באיזה תואר העונה. נעשה את המקסימום, עומדת מולנו יריבה איכותית".

על הסגל הקצר והיעדר הרכש: "הסגל קצר מאוד ללא קשר למשחק היום. אנחנו מחפשים זר במקום דרינצ'יץ', אנחנו לא מוצאים ישראלים שיכולים לשדרג אותנו. השוק הישראלי מוגבל אז ננסה להביא זר טוב בעמדת הקשר המרכזי. קשה להביא שחקנים איכותיים בינואר. האחרות מתחזקות? אני לא רואה זרים בקבוצות אחרות שהייתי רוצה להביא למכבי חיפה. יש בזה סיכון שאתה מביא זר בינואר, אנחנו רוצים לצמצם את הטעויות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 בחוץ את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
אף אחד לא משוחרר. סלאח חסארמה/יוסי ציפקיס

סלאח חסארמה, מאמן עירוני קרית שמונה: "התכוננו בהתאם וידענו איך לסגור אותם. הבקענו שער יפה וגם יכולנו להגדיל את התוצאה. ידענו שאנחנו באים למשחק קשה, כל הכבוד לשחקנים שעשו את העבודה. אנחנו רוצים להיות למעלה ואנחנו עוד לא, אז יש לחץ והיכולת נפגעת. אני מקווה שהמשחק הזה ירים אותנו. אנחנו רגילים לקבוצה שמנצחת. במשחק כזה היה חשוב לבוא ולהוציא את הנקודות, כל הכבוד לשחקנים. עבדנו כל השבוע על סגירות, ידענו שצריך לעצור את בניון ועזרא. הוצאנו שלוש נקודות חשובות".

על השינויים בסגל: "וובה בראון היה שחקן חשוב, אבל ברגע שהגיעו הצעות מחיפה ובאר שבע, הוא רצה להשתדרג כלכלית. הוא אמר שהוא רוצה להתקדם וקרית שמונה לא עומדת בדרכו של אף שחקן. צלישר? הוא הרשים אותנו והוכיח את עצמו היום".

על אופיר מזרחי, אותו רוצה מכבי חיפה: "זה הסגל והשחקנים האלה יישארו עד תום העונה. לא נוכל לשחרר שחקנים. לגבי אופיר ואחמד, לפחות עד תום העונה כולם איתנו".

על מהדי זועבי: "אחרי הטעות שלו, היום הוא החזיר לנו. לא קל לחזור אחרי טעות כי הוא צעיר. הוא יכול להגיע לרמות גבוהות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully