וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: יובל פרייליך נכנע מול המדורג 1 בעולם בהארכה

24.1.2016 / 20:42

גביע העולם בגרמניה: אלוף אירופה לנוער בשנתיים האחרונות היה קרוב להעפיל לטופ 8, אבל גאוטייר גרומייר השיג את הטוש המיוחל בתוספת הזמן, והמשיך לזכייה בתואר. ישראל סיימה במקום ה-15 בתחרות

יובל פרייליך. ההתאחדות הישראלית בסיוף,
הפסד מאכזב. פרייליך/ההתאחדות הישראלית בסיוף

הסייף הישראלי יובל פרייליך הפסיד היום (ראשון) למדורג 1 בעולם בשנתיים האחרונות, גאוטייר גרומייר מצרפת, בתחרות סבב הגביע העולמי לדקר בהיידנהיים, גרמניה. זה קרה בתום קרב עלייה לטופ 8, מרחק קרב אחד משלב המדליות בתחרות הגדולה שבה השתתפו 307 סייפים. הצרפתי, מצידו, המשיך עד הסוף וזכה בתחרות.

בתום תשע הדקות התוצאה עוד עמדה על 14:14. פרייליך זכה בהגרלה שהייתה מזכה אותו בניצחון סנסציוני אם במשך דקה אחת הוא לא היה סופג טוש, אך הצרפתי הצליח להשיג את הטוש המיוחל והדיח את אלוף אירופה לנוער בשנתיים האחרונות.

עוד לפני הקרב הזה, פרייליך התגבר על פיגור 11:6 כדי לנצח את פאבל פיטרה הצ'כי, סייף של טופ 10 עולמי בשנים האחרונות. גם גרגורי בסקין, שדורג 17, השלים תחרות טובה ואילו אריק דריזין ועידו הרפה הפסידו קרבות צמודים בסיבוב הרביעי של שלב הנוקאאוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורניר טוב בסך הכל. פרייליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחרות הקבוצתית סיימה ישראל במקום ה-15 מתוך 34 נבחרות. חניכיו של אוהד בלוה הובילו כמעט לכל אורך הקרב מול אלופת העולם אוקראינה, שהתעלתה וניצחה בסיום, אבל רשמו גם ניצחון יוקרתי על פולין והפסידו לוונצואלה בהארכה. בתחרות גביע אירופה לאלופות מועדונים שהתקיימה במקביל, ייצגה הפועל כפר סבא את ישראל, אולם האלוף האולימפי מוונצואלה, רובן לימרדו, שהיה אמור לחזק את האלופה הישראלית בדקר, נפצע ולא השתתף. לימרדו טופל על ידי הישראלי, אלגר אובאדייב, המשמש כירופרקט צמוד של האלוף מלונדון 2012.

בתחרות עצמה סיימו הכפר סבאים במקום החמישי לאחר שניצחו 32:42 את אלופת רומניה והפסידו 44:31 מול אלופת צרפת, שחגגה זהב שלישי רצוף במפעל בסיום עם הרכב שכלל את סייפי הנבחרת המדורגת 1 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully