וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן אבו זייד: "אני עדיין מאמין שאוכל להגיע בהמשך למועדון גדול"

25.1.2016 / 7:00

הקשר שחזר לבני יהודה אחרי שהות קצרה ברוסיה: "קיבלתי החלטה טובה לחזור. מקווה שבתקופה הקרובה נשחק יותר טוב. לא חושב שירדתי ברמה מזה שחזרתי לקבוצה. טוב שיש תחרות בין מכבי לבאר שבע"

one

אחרי קדנציה קצרה ברוסיה, הקשר חסן אבו זייד מיצה לעת עתה את החלום האירופי, ואתמול (ראשון) הוא חתם לעונה וחצי בבני יהודה, המועדון בו גדל. בבני יהודה קיבלו אותו בזרועות פתוחות ומקווים שעם הניסיון שלו הקבוצה תוכל להיראות טוב יותר.

שחקן בני יהודה חסן אבו זייד. ברני ארדוב
חוזר לכתום. אבו זייד/ברני ארדוב

"אני מרגיש שקיבלתי החלטה טובה", אומר אבו זייד שהשתחרר מחוזהו בטורפדו ארמביר בשיחה עם וואלה! ספורט. "בתקופה האחרונה לא הייתי כל כך טוב, ועכשיו אני צריך לחזור לעצמי. עברתי לרוסיה, הייתי די טוב בהתחלה ושיחקתי ברוב המשחקים, ואז קרו דברים שלא קשורים לכדורגל כשהעיפו את הבעלים שהביא אותי. שיחקתי בשמונה משחקים, ואחרי שהבעלים הלך היו שלושה משחקים שלא שיחקתי, ואז הגיעה הפגרה".

אבו זייד מדגיש שהוא נמצא בכושר, ואומר: "במהלך הפגרה היינו במשך חודש בארץ, קיימנו מחנה אימונים של שבועיים ועכשיו חזרתי לפה. אני מאמין שאני בכושר די טוב. אני מוכן לשחק. אני לא חושב שירדתי ברמה מעצם החזרה לבני יהודה. זה נכון שכשעברתי מבני יהודה למכבי תל אביב זו הייתה התקדמות, ואחרי זה קיבלתי החלטות פחות טובות. עכשיו אני בנקודת התחלה, אני בן 24 ואני יכול לתת חצי עונה טובה ומאמין ביכולות שלי. אני מאמין שאני יכול להגיע בהמשך למועדון גדול, למרות שכבר עכשיו אני נמצא במועדון טוב".

הקשר התייחס גם להתרשמות שלו מבני יהודה, כפי שעקב אחרי הקבוצה מחו"ל: "ממה שראיתי, היו משחקים פחות טובים, אבל הקבוצה ניצחה וזה חשוב. אני מקווה מאוד שבתקופה הקרובה גם נשחק יותר טוב". על היריבות בין מכבי תל אביב, הקבוצה שבה שיחק, לבין הפועל באר שבע, הוסיף אבו זייד: "אני חושב שמכבי זה המועדון הכי גדול בארץ. ההתנהלות טובה מאוד, ג'ורדי עושה עבודה טובה. זה שיש תחרות, זה משהו שהוא טוב לליגה. זה לא כיף לראות קבוצה אחת שפותחת פער מהקבוצה השנייה. מקווה שמי שתהיה טובה יותר תזכה באליפות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully