וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטבן באטיסטה העדיף את מילאנו על פני מכבי תל אביב

24.1.2016 / 16:02

הצהובים הגישו הצעה לסנטר האורוגוואי, ששיחק אצלם בעונת 2007/8, אבל הוא העדיף את ההצעה הגבוהה יותר שהגיעה מבירת האופנה. גם שון ג'יימס הוצע לקבוצה של ז'אן טבק, שלא צפויה לצרפו

one

אחרי שצירפה לשורותיה את גל מקל ואלייז'ה מילסאפ ושחררה את ארינזה אונואקו, מכבי תל אביב בודקת מספר שמות לחיזוק הקו הקדמי של הקבוצה כשאחד המועמדים להגיע היה אסטבן באטיסטה, הסנטר האורוגוואי ששיחק בעבר בקבוצה וקיבל הצעה מהצהובים. למרות זאת באטיסטה העדיף את ההצעה הגבוהה יותר שקיבל מארמני מילאנו.

אסטבן באטיסטה שחקן פנאתינייקוס. Alius Koroliovas, GettyImages
יחזור למכבי? אסטבן באטיסטה/GettyImages, Alius Koroliovas

מאז שעזב את מכבי תל אביב ב-2008, באטיסטה הספיק לעבור בשמונה קבוצות וביניהן אנדולו אפס, קרשיאקה ופנאתינייקוס וכעת הוא משחק בביקונג הסינית. מקביל, במכבי פנו לקבוצה הטורקית אושק לגבי השחקן הקנדי קם בירץ' (2.08). אם יצלחו המגעים מכבי תצטרך לשלם לקבוצה הטורקית דמי שיחרור.

במקביל, גם שון ג'יימס סנטר העבר של הקבוצה שצפוי להיות משוחרר מאולימפיאקוס הוצע לצהובים, אולם במכבי לא מעוניינים בשחקן בשלב הזה. מחר (שני) אמור להגיע ארצה הזר החדש של מכבי, אלייז'ה מילסאפ. צפוי לנחות מחר בצהריים. מילסאפ לא יצטרף לנסיעה לרוסיה, כמו גם הפצועים יוגב אוחיון שייעדר כשבועיים, בריאן רנדל ודראגן בנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully