וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה עשויה לצרף השבוע חלוץ, חשש מפציעה רצינית לליפקה

24.1.2016 / 9:33

הקבוצה של סילבס מעוניינת להתחזק בחלק הקדמי אחרי שהתברר שהירש לא יגיע. המגן נפצע בברכו ויעבור בהמשך בדיקה. בן והבה: "גם כשהם צימקו ל-2:1, ידענו שניתן את השלישי"

one

הרבה מאוד חיוכים נראו אתמול (שבת) באצטדיון בנתניה אצל אנשי הפועל רעננה לאחר הניצחון 1:3 על הפועל עכו. בקבוצה ידעו שהם חייבים לעצור את רצף ארבעת המשחקים ללא ניצחון, וממש כמו הזמנה הגיעה אליהם עכו החלשה שאולי נתנה פייט במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הבדלי האיכויות בין שתי הקבוצות באו לידי ביטוי, ובן והבה (58), ברק בדש (62) ואוואנס קאנגווה (83) הבקיעו לזכותה את השערים שהקפיצו אותה למקום הרביעי.

אריק ינקו/מגד גוזני

ביום שאחרי המשחק, ממשיכים במועדון להגביר את המאמצים לצרף חלוץ ישראלי, כל זאת אחרי שהבינו ששחר הירש לא ישוחרר ממכבי חיפה. חיים סילבס רמז בראיון בסיום המשחק כי שחקן כזה קרוב לסגירה, אבל סירב לחשוף את שמו עד שהמשא ומתן עימו לא יסתיים. פרט לכך, השבוע עשויה להתקבל ההחלטה לגבי הקשר הזמבי לארי בוואליה שמתאמן עם הקבוצה. בעניין אחר, בשלהי המחצית הראשונה גיא ליפקה נפצע בברכו, והיום הוא יעבור בדיקה שתקבע ממה הוא סובל ולכמה זמן הוא ייעדר. "יכול להיות שזה רציני, נצטרך לחכות ולראות", אמרו בקבוצה.

הבלם בן והבה אמר בסיום: "זה לא היה פשוט. זה התחיל קשה, נמשך קשה וגם כשהובלנו 0:2 הם חזרו למשחק. ידענו שזה יהיה ככה והיינו מוכנים לזה, אבל העיקר שיצאנו עם הנקודות. הפנדל שהחמצנו לא הוריד לנו את הביטחון. שיחקנו טוב מהדקה הראשונה וידענו שנבקיע שערים למרות שהחמצנו את הפנדל. הם שיחקו בצורה אגרסיבית, אבל זה הכדורגל. ידענו שהם ישחקו ככה ובאנו מוכנים לזה. גם כשהם צימקו, ידענו שנהיה אגרסיביים מאחור ושנבקיע את השלישי כי הם שלחו הרבה שחקנים קדימה והיו חשופים. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. עכשיו אנחנו מסתכלים על הגביע, רוצים לעבור שלב ואחרי זה נחשוב על מכבי פתח תקוה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully