וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרשקו: "זו תוצאה היסטורית עבור נבחרת הנשים ואיגוד הג'ודו"

24.1.2016 / 9:21

נבחרת הנשים של ישראל חגגה מדליות זהב של ג'רבי ובולדר וכסף של ראשוני. ג'רבי: "יש לי 24 שעות לשמוח, ואני ממשיכה ליעד הבא". בולדר: "זכיתי בניקוד רב שיעזור לי להגיע כמדורגת לריו"

ירדן ג'רבי ולינדה בולדר חגגו הלילה (בין שבת לראשון) שתי מדליות זהב במסגרת טורניר הגרנד פרי הוואנה בקובה. השתיים הגיעו לתחרות כפייבוריטיות ברורות, ובכל זאת הן דאגו שלא למעוד לאורך הטורניר. המדליות הללו מצטרפות למדליית הכסף של שירה ראשוני מיום שישי. ג'רבי, שמתחרה בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג השיגה ארבעה ניצחונות, כולל בגמר על מריסט אספינוסה הקובנית בווזארי.

"זו התחלה מצוינת עבורי לשנת 2016. ניצחתי בארבעה קרבות, כולל בגמר את הקובנית שניצחה אותי פעמיים בעבר", אמרה ג'רבי בסיום. "אני שמחה מאוד להתחיל ככה את השנה. אני רוצה להודות לכל הצוות סביבי שבלעדיו זה לא היה קורה. תודה מיוחדת לשני הרשקו ולברנרדו ברקן שליוו אותי בתחרות. אני מודה לכל הצוות סביבי ולספונסרים שלי ומאוד מעריכה את ההשקעה של כולם. יש לי 24 שעות של שמחה, וממשיכים ליעד הבא".

לינדה בולדר עם שני הרשקו. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
לינדה בולדר עם שני הרשקו/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

לינדה בולדר גם היא השיגה מדליה ראשונה לשנת 2016. היא עשתה את זה מול סאבינה גרצ'אק ההונגרייה, כשבשניות האחרונות של הקרב היא השיגה יוקו שסידר לה את הזכייה. "אני גאה בכל פעם מחדש לייצג את ישראל ולזכות במדליית זהב עבורי, עבור איגוד הג'ודו ומדינת ישראל. אני שמחה שהצלחתי לזכות במדליה חשובה ובנקודות רבות שיעזרו לי להגיע כמדורגת לריו. אני רוצה להודות לכל האנשים שמלווים אותי ועוזרים לי להגשים את החלומות שלי".
שני הרשקו, מאמן הנבחרת, סיכם: "אני גאה מאוד בירדן ובלינדה שזכו לראשונה יחד במדליית זהב בתחרות גרנד פרי.

אני שמח מאוד שהצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ולהתחיל את 2016 בתוצאה היסטורית עבור נבחרת הנשים ואיגוד הג'ודו - שלושה גמרים ושתי מדליות זהב בגרנד פרי אחד. אני רוצה להודות לכל הצוות המקצועי שמלווה אותנו, לאיגוד הג'ודו, לוועד האולימפי, ליחידה לספורט הישגי, פרויקט אתנה ומינהל הספורט שמלווים ותומכים לאורך כל הדרך".

ירדן ג'רבי שנייה משמאל. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
צילום: איגוד הג'ודו/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו
משה פונטי עם ירדן ג'רבי, לינדה בולדר. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
לינדה בולדר עם משה פונטי וירדן ג'רבי/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully