וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "במכבי יש שחקנים מאוד מוכשרים, צריך להחזיר את הביטחון"

24.1.2016 / 9:11

הגארד שרשם בכורה נהדרת במכבי תל אביב והיה קרוב לטריפל דאבל, סיכם: "חשוב שאכנס לכושר כמה שיותר מהר, כיף לשחק עם חבר'ה שאני אוהב". טבק פרגן: "הוא מתאים לנו מאוד"

one

מכבי תל אביב התאוששה מההפסדים למכבי אשדוד בליגה ולקאזאן ביורוקאפ, לאחר שניצחה אמש (שבת) את נס ציונה בחוץ 63:86. הצהובים עלו ליתרון כבר ברבע הראשון ולא התקשו לאורך כל המשחק. בקבוצה רוצים להוסיף שחקן גבוה והשבוע יגיע הרכש החדש אלייז'ה מילסאפ, עליו
אמר המאמן ז'אן טבק: "הוא שחקן עם נוכחות פיזית, שיכול לעזור בהתקפה ובהגנה".

גל מקל קיבל את השחרור מהכוכב האדום, וסיים את המשחק עם 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. מקל זכה למחמאות מהמאמן טבק ( "ידעתי שהוא יעזור בגלל התרומה הפיזית שלו והמנהיגות. הוא מבין את החשיבות של מכבי ומתאים לנו מאוד").

גל מקל מכבי תל אביב מול טל קרפלס עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
בכורה נהדרת שלו. גל מקל מול טל קרפלס/יוסי ציפקיס

מקל עצמו אמר בסיום: "נהניתי. ממש כיף לחזור ולשחק עם חבר'ה שאני מאוד אוהב. מבחינת כושר משחק, ידעתי שככל שאשחק יותר דקות לקראת הסוף החמצן לא יגיע לראש, אבל חשוב שאכנס לכושר משחק כמה שיותר מהר. הייתי שמח מהאינטנסיביות שלנו. גמרנו את המשחק כמה שיותר מהר".

מקל הוסיף: "ברגע שאתה משחק עם קבוצה של 9 או 10 שחקנים, ולא מעט מהם מכירים אותי כבר, זה הופך את העבודה לקלה יותר. מבחינתי, הדבר הכי חשוב להביא לקבוצה זה אנרגיות ושמחת חיים, כי אני מרגיש שאיפשהו הביטחון נפגע במשחקים האחרונים וגם הכיף והשמחה לא שם כמו שזה צריך להיות. במכבי יש שחקנים מאוד מוכשרים, שלקחו אליפויות אירופה, שחקנים הנמצאים בטופ של אירופה, אז עם עוד כמה שינויים קטנים ולהחזיר את הביטחון והכיף, ונהיה בסדר".

בתוך כך, יוגב אוחיון צפוי להיעדר כשבוע וחצי, זאת בכדי לעבור טיפולים בקרסול. אוחיון צריך לעבור ניתוח בקרסול אולם בינתיים לא מבצע זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully