וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: גוטמן לא מאמין בסגל הקיים, השחקנים בלחץ

גם על המאמן החדש נמתחה ביקורת, ובמועדון טוענים שאכזבתו מהסגל מחלחלת לשחקנים: "הלחץ משתק את כולם, אין לנו מנהיג". חילוקי דעות לגבי אפשרות החזרתו של ורמוט, הדברים תלויים בגוטמן

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

התסריט הוורוד שדימיינו בהפועל תל אביב עם חזרתו של אלי גוטמן לקווים התנפץ אמש (שבת) בדוחא, כשהאדומים הפסידו 1:0 לבני סכנין. במקום שיפור, קיבלו במועדון את התסריט שחוזר על עצמו מדי מספר חודשים: שוב מאמן חדש, שוב הפסד, שוב לחץ ופזילה אל עבר הקו האדום. ואילו, בניגוד לאופטימיות ששררה אצל האדומים עם החילופים הקודמים בעמדת המאמן, כיום יש בעיקר פסימיות ואשמות הדדיות. "לא יעזרו עוד עשרה מאמנים לקבוצה הזו אם לא יביאו שחקני התקפה וכאלה שיודעים לשחק לעומק", אמר אחד האדומים לאחר המשחק. "יש פה קבוצה נוראית. רוב השחקנים לא מתאימים למועדון גדול כמו הפועל".

הסיפור בקבוצה כרגע מתחלק לשניים. בהפועל מאוכזבים מאוד מרוב שחקני הרכש שהגיעו בתחילת העונה, אך בהנהלה מבינים כי אין אפשרות להחליף את מרבית הסגל, כפי שעשו בקיץ. מיותר לציין כי המצב הזה, בצירוף ההפסדים האחרונים, יוצרים לא מעט לחץ, שמשפיע גם על השחקנים. "באימונים זה נראה הרבה יותר טוב", ניסה להסביר אתמול אחד השחקנים. "הלחץ שיש במועדון משתק את כולם. אין לנו מנהיג על המגרש ואין מי שידחוף את הקבוצה קדימה. כשמשהו משתבש, אין לנו את שחקנים עם אופי להחזיר אותנו מפיגור".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן. אדריאן הרבשטיין
המצב מדאיג. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

אם זה לא מספיק, למספר אנשים יש תחושה שאלי גוטמן לא ממש מאמין בסגל הקיים ומשדר את זה במועדון, דבר שמחלחל לשחקנים. כמו קודמיו בתפקיד, גם על גוטמן נמתחה ביקורת אמש בעיקר על הצבתם של סיראז' נאסר וקלאודיו בומבה במרכז השדה. ייתכן ומה שסימל יותר מהכל את מצב הקבוצה התרחש בסיום, כשגוטמן נשאל על ההבדלים בין ההתחלה בקדנציה הקודמת בהפועל להתחלה עכשיו, ואמר: "אי אפשר להשוות, אז היו שחקנים כמו אניימה, ביברס נאתכו, גילי ורמוט". ולאחר מכן סיים את הראיון עם פרצוף שהסגיר בדיוק את מחשבותיו על הסגל הנוכחי.

לא רק המצב בטבלה מעסיק את המועדון אלא גם שאלת החיזוק בינואר. בהפועל עדיין מנהלים משא ומתן עם באטה בוריסוב על הקשר נמניה ניקוליץ' וייתכן כי המועדונים יגיעו לסיכום בקרוב, על אף שכרגע, ישנם פערים. לצד זה, הסיפור הגדול מאוחרי הקלעים הוא גילי ורמוט. כרגע הסיכויים כי הקשר ישוב ממכבי תל אביב אינם גבוהים. בהפועל יש מאבק לא קטן בין הקהל והמועדון לגבי השאלה האם לנסות להשיבו או לא. בעוד הרוב הגדול לוחץ לא להחזיר את, לא מעט גורמים דוחפים את החזרתו ואף מנסים לשכנע את הבעלים, אמיר כבירי, לא להישמע לאוהדים. כבירי עצמו גם כן לא מעוניין בהשבת ורמוט, אך משאיר את ההחלטה לגוטמן, שהיה רוצה להתאחד עם שחקנו לשעבר, אך לעת עתה לא לוחץ על ההנהלה בנושא, וכל עוד לא ילחץ, המהלך ככל הנראה לא ייצא לפועל. גורמים המקורבים למאמן טוענים שגם הוא לא מעוניין לצאת נגד הקהל ולהחזיר את ורמוט לאדום.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: בני סכנין ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה
גילי ורמוט. ברני ארדוב
חילוקי דעות מרובים בכל הנוגע אליו. ורמוט/ברני ארדוב

"לא נעים בכלל להפסיד אבל לא נסתכל אחורה, אלא רק קדימה", אמר אריאל הרוש לאחר המשחק. "נתקן את הדברים לקראת המשחק הבא. ידעתי שאני חוזר לתקופה לא הכי טובה של הקבוצה אבל יש פה סגל שחקנים מצוין, צוות מקצועי מצוין ואני מאמין שביחד נצא מהמצב הזה. אני מודאג כי המצב שלנו לא הכי טוב, בלשון המעטה. בינתיים לא סיפקנו את הסחורה. אנחנו, השחקנים, נכשלנו, אבל העונה עוד לא הסתיימה. כולנו בסירה אחת וביחד נוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

בכורה חלשה מאוד. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully