וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "עם השחקנים הפצועים היינו יכולים להוציא יותר"

24.1.2016 / 6:25

בקבוצה יצאו מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב, שחקן: "לא היה משחק שהגענו בו לכל כך הרבה מצבים כמו המשחק הזה". רועי גורדנה בתוכניות, ג'ו מונונגה: "היינו ראויים ליותר מהפסד"

one

מכבי פתח תקוה רשמה אתמול (שבת) משחק שלישי ברציפות בו היא יורדת מנוצחת, לאחר שהפסידה 3:1 למכבי תל אביב. למרות היריבה למקום החמישי, בקבוצה היו מרוצים מאוד מהגישה של השחקנים ובעיקר שבעי רצון מכמות המצבים אליהם הגיעה הקבוצה. דור חוגי, שסבל מיובש יחסי, חזר לכבוש ובקבוצה מקווים שהביטחון ישוב אליו.

"אם שמש, מלמד ופריצה היו משחקים, היינו עוד יכולים לקחת משהו", אמר גורם במועדון, "השחקנים שיחקו טוב ונתנו הכול, אי אפשר להאשים אותם". אחד השחקנים ציין: "לא היה משחק העונה שהגענו בו לכל כך הרבה מצבים. היו לנו משהו כמו שמונה מצבים של אחד על אחד ומהצד השני ספגנו שער מ-30 מטר ושער במספרת. זה קורה".

בקבוצה מקווים לראות את שלושת הפצועים חוזרים לכשירות ומשתלבים בסגל למשחק הגביע ביום רביעי נגד הפועל באר שבע.

שער נדיר. זהבי/ברני ארדוב

בפתח תקוה כמעט השלימו את הסגל אחרי צירופו של פריצה, אבל בכל זאת יעשו ניסיון לצרף קשר ישראלי, כאשר אחד המועמדים הבולטים ברשימות הוא רועי גורדנה, שחקנה של הפועל באר שבע, שטרם שוחרר. במכבי פתח תקוה מתכוונים לפנות לקבוצה מבירת הנגב לאחר משחק הגביע בין הקבוצות ולפתוח במשא ומתן.

הקשר ג'ו מונונגה אמר בסיום המשחק: "יש רגשות מעורבים. ברור שאנחנו קצת מאוכזבים, כי הייתה לנו הרגשה שהיינו ראויים ליותר מאפס נקודות ממשחק כזה. שיחקנו נגד קבוצה גדולה שמתחרה על האליפות. אנחנו צריכים להיות ריאליים, יש הבדלים גדולים בין שתי הקבוצות האלה, אבל לא ראו את זה. זה דבר טוב עבור הקבוצה שלנו. הביטחון האישי שלי בסדר גמור, אני מייצר מצבים. לא אגיד שהיינו צריכים לקחת שלוש נקודות, אבל היינו ראויים ליותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully