וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה רוצה את דודו ביטון, אבו זייד חתם לשנה וחצי

24.1.2016 / 12:55

החלוץ נמצא על הכוונת של יוסי מזרחי, והכתומים ייכנסו למשא ומתן אם הוא ישוחר מהפועל תל אביב. הקשר חתם הבוקר לשנה וחצי, מרשיץ' יצטרף בהמשך. כרגע אף שחקן נוסף לא משוחרר

one

בני יהודה מסרבת להסתנוור מהניצחון אתמול (שבת) 0:1 על הפועל חיפה, ולא רק מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, הודה שהיכולת הייתה חלשה והכתומים השיגו ניצחון בניגוד גמור למהלך המשחק. למרות זאת, בני יהודה סופרת כבר ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, מה שמציב אותה במקום השביעי עם שאיפות להתרחק כמה שיותר מהתחתית ואולי להשיג מקום בפלייאוף העליון.

"זה לא היה נראה טוב, אסור לנו לשקר לעצמנו", אמרו במועדון. "היינו חלשים והניצחון הזה לא הגיע לנו. מצד שני, אין לנו בעיה לנצח ככה גם עד סוף השנה". בינתיים בקבוצה ממשיכים במגמת ההתחמשות, ויפעלו לצירופו של חלוץ הפועל תל אביב, דודו ביטון. בקבוצה ממתינים לשחרורו של השחקן, ואם אכן האדומים יודיעו על כך, בכוונת הכתומים לפתוח במשא ומתן.

חסן אבו זייד הפועל פתח תקוה מול ז'וליאנו ספדאסיו הפועל עכו. מגד גוזני
חוזר לעוד קדנציה אצל הזהובים. אבו זייד/מגד גוזני

חסן אבו זייד נחת הבוקר בישראל, ואחרי שסיכם לשנה וחצי וקיבל את השחרור שלו מקבוצתו הרוסית, הוא חתום על החוזה בשעות הבוקר ויחזור לקדנציה שנייה בכתום. הקשר אנטוניו מרשיץ', שחתם ביום שישי על חוזה לעונה וחצי, ינחת גם הוא בישראל ויצטרף לקבוצתו החדשה. מנגד, במועדון הבהירו שכרגע אף שחקן אינו משוחרר.

סארי פלאח, בלמה של הקבוצה, אמר בסיום המשחק: "היה משחק לחימה של כל הקבוצה. ידענו את החשיבות של המשחק והיה חשוב לנו לנצח כדי לברוח מהתחתית ולצבור ביטחון כדי שנהיה יותר משוחררים. המזל בדרך כלל הולך עם הטובים. הכי חשוב שהשגנו ניצחון. יש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים. העיקר שנביא את היכולות של כל אחד. זה עוד משחק שלא ספגנו. כולם עוזרים למשחק ההגנה והפנים קדימה כי יש עוד דרך ארוכה. הליגה לא נגמרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דודו ביטון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ממתחם חודורוב לשכונת התקווה? ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully