וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגרבי: "ראיתי אדם בא לכיווני. עשיתי בשכל שלא תקפתי חזרה"

24.1.2016 / 6:38

שחקן סכנין, שכבש את שער הניצחון מול הפועל ת"א, סיפר על האוהד שניסה לתקוף אותו: "לא רוצה להגיד מה הוא אמר לי. עברתי תקופה קשה". בקבוצה הודו: "אחרי ההפסד לבית"ר היה דאון"

one

בני סכנין חגגה את הניצחון אתמול (שבת) 0:1 בבית מול הפועל תל אביב וכעת, מקווים בקבוצה, ניתן יהיה להתרחק מעט ממאבקי ההישרדות בליגה. אחד השחקנים אמר: "הניצחון היה חשוב מאוד, כי ידענו שאם ננצח, נעבור את הפועל תל אביב ונתרחק מעכו. אחרי ההפסד לבית"ר, כל המערכת נכנסה לדאון. ידענו שהפסד נוסף יכניס את המערכת ללחץ ואולי יהיה קשה להתמודד איתו".

במועדון החמיאו לפיראס מוגרבי, שכבש את שער הניצחון ונראה במשחקים האחרונים כמי שחוזר לכושרו הטוב מהעונה שעברה. החלוץ אמר: "עברתי תקופה קשה מאוד ואני רוצה להודות למי שתמך בי, במיוחד אשתי וההורים שלי. אחרי הגול, הוצאתי את כל מה שהיה לי בפנים. לפני המשחק היה לחץ בחדר ההלבשה. עכשיו הראש בגביע, בתקווה שנעבור. אכזבנו את הקהל השנה בהרבה משחקים ואני מקווה שעכשיו הקהל יגיע ויתמוך".

מוגרבי נשאל על האוהד שפרץ למגרש ברגעי הסיום וניסה לתקוף אותו: "פתאום ראיתי אדם שבא לכיווני. הוא קילל אותי, לא רוצה להגיד מה הוא אמר לי. חששתי קצת כי הייתי מופתע, אבל עשיתי בשכל ולא תקפתי בחזרה. בחיים לא ראיתי את האוהד הזה והמשטרה תעשה את שלה".

המגן הגנאי דייויד אדי נחת אתמול בארץ ונכח במשחק. מחר הוא צפוי להתחיל בכמה ימי התרשמות ואם יתברר שהוא בכושר מתאים, הוא צפוי להצטרף על חשבון איגור יובאנוביץ', שיוקפא או ישוחרר אם בקבוצה יצליחו להגיע עמו להסדר. בקבוצה מנסים להתחזק גם בקשר אמצעי ובקשר התקפי, כאשר מלבד אופציה של זר, שתביא לשחרור זר אחר, בקבוצה ממשיכים לחפש גם חיזוק ישראלי. שמו של אמיר אבו ניל עלה על הפרק, אם ישוחרר מהפועל חיפה.

בכורה חלשה מאוד. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully