וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קובארז' צפוי לקבל הודעת שחרור, שוער קרואטי סיכם

24.1.2016 / 13:35

מריאן אנטולוביץ', שוערה בן ה-26 של ז'לז'ניצאר, סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום במקומו של השוער הצ'כי המאכזב. אבו ניל זוכה להתעניינות מצד סכנין והפועל עכו וממתין לתשובות מיואב כץ

one

השוער הקרואטי מריאן אנטולוביץ' בן ה-26 הגיע היום (ראשון) לישראל וסיכם את תנאיו בהפועל חיפה. אנטולוביץ', המתנשא לגובה של 1.95, הוא שוערה של קבוצת הצמרת הבוסנית ז'לז'ניצאר סרייבו עמה שיחק בליגה האירופית בשנתיים האחרונות. אנטולוביץ' הקרואטי הוא קפטן הקבוצה ושיחק בעבר בקבוצת לגיה ורשה בפולין ונבחרת הצעירה של קרואטיה. אנטולוביץ' צפוי לחתום ולהצטרף רשמית לקבוצה מהכרמל על חשבונו של פז'מיסל קובארז' השוער הצ'כי המאכזב שביממה הקרובה צפוי לקבל הודעת שחרור אחרי שאיבד את מקומו בהרכב לטובת ניב אנטמן.

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
עשוי לשלם את המחיר. פז'מיסל קובארז'/ברני ארדוב

בהפועל חיפה התאכזבו מאוד מההפסד 1:0 לבני יהודה אתמול (שבת) בבלומפילד, אבל היו מעודדים מאוד מהיכולת ומשוכנעים שאם ימשיכו כך יתרחקו ממאבקי ההישרדות לפני המחזורים האחרונים של העונה. "יש תחושה ששדדו אותנו" אמר שחקן בקבוצה "היינו טובים בהרבה והיינו צריכים לנצח 1:3 או 1:4".

"זה היה אחד מהמשחקים היותר טובים שלנו בתקופה האחרונה", המשיך שחקן אחר את אותו קו "אבל אסור לנו להפוך לקבוצה שנראית טוב ומאבדת נקודות כי זה מתכון בטוח להפיכה לקבוצת תחתית. אנחנו צריכים להיות יותר רעים והרבה יותר מרוכזים מול השער. אפשר להפסיד משחק אחד בצורה כזו, אבל אסור שזה יהפוך להרגל".

גם בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להרים את הראש ולהסתכל כבר על המשחק ביום רביעי מול היריבה העירונית מכבי חיפה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בניסיונות לאתר מועמדים להתחזק כאשר בצוות המקצועי מעוניינים מאוד לפנות מקום של זר באמצעות שחרורו של פז'מיסל קובארז'. למרות זאת, הבעלים יואב כץ מעוניין שהצ'כי ישאר בקבוצה.

מי שעוד מעוניין לעזוב הוא אמיר אבו ניל שמחכה לתשובתו של כץ בעניין. בצוות המקצועי לא מעוניינים להיענות לבקשה של הקשר, אך זה מחכה להחלטה של הבעלים שאמורה להתקבל השבוע. אבו ניל זכה לגישושים מגורמים בבני סכנין שבדקו את מצבו, אבל עדיין לא הוגשה הצעה רשמית. אם תהיה התקדמות, יוסי אבוקסיס יצטרך לאשר מהלך של החתמה שלו בסכנין. גם הפועל עכו מעוניינת באבו ניל וכך גם קבוצות בליגה הפלסטינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל חיפה, מהראן לאלה, חיים מגרלשווילי. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים אחרי ההפסד בבלומפילד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully