וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "שיחקנו כדורגל איכותי". דני עמוס סבל מזעזוע מוח

23.1.2016 / 21:28

מאמן הפועל רעננה נשמע מרוצה אחרי ה-1:3 מול הפועל עכו: "אנחנו מרוצים מההופעה שלנו ומזה שצלחנו את המשימה הזו". שוער הפועל עכו נפצע. הוכנבוים על הקללות מהאוהדים: "אני רגיל אליהם"

one

הפועל רעננה ניצחה הערב (שבת) 1:3 את הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. בן והבה (58), ברק בדש (62) ואוואנס קנגאווה (83) כבשו את השערים לזכות הקבוצה של חיים סילבס, כשרנה מיחליץ' גם מחמיץ פנדל (42). גיא ליפקה נפצע והוחלף אצל רעננה, דני עמוס נפצע אצל הפועל עכו ופונה לבית חולים כשהוא סובל מזעזוע מוח.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
מחייך חיוך רחב. סילבס/מגד גוזני

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה, אמר בסיום: "הגענו למשחק שידענו שהוא חובה ושיחקנו כדורגל טוב ואיכותי. הגענו להרבה מצבים. המשחק הזה היה יכול להיות מוכרע קצת לפני עם תוצאה אפילו יותר טובה, אבל אנחנו מרוצים מההופעה ומזה שצלחנו את המשימה הזו".

על המחצית הראשונה שהייתה יחסית שוויונית: "לא מסכים לגבי השוויוניות. במחצית הרשאונה היינו הרבה יותר טובים, במאבקים ובניסיונות ההבקעה. הם כמעט לא סיכנו אותנו. באנו מוכנים למשחק הזה וידענו מה המשחק הזה ידרוש מאיתנו. היה לא פשוט לרדת במחצית אחרי שהחמצנו את הפנדל. ידענו להירגע וידענו שבסבלנות ננצח. לא גנבנו את הניצחון הזה. אני גאה בבחורים וממשיכים הלאה למשחק ביום שלישי בגביע".

לגבי האפשרות שרעננה תתחזק, אמר המאמן: "יש לנו כיוונים, אני מעדיף לשמור את זה אצלי. אנחנו מנסים להתחזק, אבל זה צריך להיות נכון, שכולנו נהיה שלמים איתו. אני לא חושב שהקבוצה שלי צריכה להשתולל בינואר ולעשות מהפכים. צריך קצת להעמיק את הסגל עם שחקנים איכותיים וננסה לעשות את זה עם שחקן אחד או שניים".

על מעמדו של ברק בדש: "ברק בדש יישאר בהפועל רעננה. גם כשהוא לא היה שחקן הרכב הוא היה שחקן הרכב. מבחינתי הרכב זה כל מי שמשתתף במשחק. ידענו שבתקופה מסוימת נוכל להשתמש בו בצורה מסוימת, ועובדה שהוא הבקיע שער יפה. זו פריבילגיה להפועל רעננה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
הלחץ גובר. הוכנבוים/מגד גוזני

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל עכו, הוסיף: "עצם זה שהחמצנו שני מצבים של מאה אחוז גם ב-0:0 וגם ב-2:1, זה נותן תחושה רעה מאוד. כמובן שהפציעה של דני עמוס לא הוסיפה לנו למוראל, אבל התחושה היא לא טובה, ככה זה כשמפסידים". על המומנטום השלילי בו נמצאת קבוצתו, אמר הוכנבוים: "יש עוד הרבה נקודות בקופה, ואנחנו לצערי לא עשינו את השינוי המיוחל בחלק הקדמי, אבל עד המשחק הבא יהיה את השינוי ואז יבואו גם תוצאות יותר טובות".

על השוער המחליף, רום אילוז: "הוא שוער פנטסטי ואדם נדיר. אנחנו לא חושבים שהוא אשם בהפסד. אני מאחל לעצמי הרבה שנים להיות המאמן שלו". על החיזוק בעמדת החלוץ: "יהיה יותר מחיזוק אחד, זר ואולי גם ישראלי". על העובדה שחלק מהקהל נגדו: "עליתי איתם ליגה ונשארנו יחד ליגה בלי מגרש ביתי ותקציב נמוך מאוד. אני רגיל לאוהדים האלה והכול בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully