וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הפועל תל אביב פרץ למגרש בסכנין וניסה לתקוף את פיראס מוגרבי

תקרית אלימה במשחק בדוחא: אוהד מיציע הפועל תל אביב נכנס לדשא לפני שנעצר והורחק. אלי גוטמן רשם בכורה מאכזבת: "אין הנעת כדור, אין טכניקה, אנחנו קבוצת תחתית". אבוקסיס: "זה ניצחון על האיש שאני הכי אוהב בעולם הכדורגל"

בכורה חלשה מאוד. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

לא לבכורה כזו קיווה אלי גוטמן אחרי שחזר לשמש כמאמן הראשי של הפועל תל אביב. האדומים הפסידו הערב (שבת) 1:0 לבני סכנין והידרדו למקום ה-12 בטבלה. הקבוצה של גוטמן הציגה יכולת חלשה, לא הגיעה למצבים ובשבועיים הקרובים תפגוש את הפועל באר שבע ומכבי תל אביב לשניים מהמשחקים הכי קשים בליגת העל.

תקרית חמורה התרחשה לפני סיום המשחק, כשאוהד של הפועל תל אביב מיציע אוהדיה פרץ למגרש ורץ לעבר פיראס מוגרבי. הוא דחף אותו, לפני ששחקנים הפרידו ביניהם. כוחות הביטחון הובהלו למגרש והוציאו אותו מהדשא. בהפועל תל אביב ציינו שמדובר באוהד לא מוכר גם לאוהדים עצמם. מהמשטרה נמסר שמדובר בתושב מכפר מנדה, שנעצר והועבר לחקירה.

אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש מול בני סכנין/אדריאן הרבשטיין
אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש מול בני סכנין/אדריאן הרבשטיין
אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אוהד הפועל תל אביב פורץ למגרש מול בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

אלי גוטמן סיכם: "ציפיתי שיהיה משחק כזה. היה משחק שקול, אין לנו הנעת כדור, אין מספיק טכניקה. אמרתי לשחקנים שמי שיאבד ריכוז ייצא מפה מפסיד. הייתה קרן שמבחינתי לא הייתה צריכה להיות בכלל וספגנו. השחקנים רצו, השקיעו. סכנין עמדה טוב על המגרש, היה משחק של פייט באמצע השדה ובעיטה אחת ניצחה".

המאמן הוסיף: "לא היה משחק שוטף, צמצום פערים, הנעת כדור. אני מנתח את המצב ויודע בדיוק מה מצבנו, אבל בתוך כל זה צריך ללכת ולהביא נקודות. כל נקודה חשובה היום וגם פה וגם נגד כפר סבא אנחנו מפסידים. הפועל תל אביב קבוצת תחתית, חד משמעית. מי שחושב אחרת, משלה את עצמו. ירידת ליגה? הדרך עוד ארוכה. יש לשחקנים רצון, הם נלחמים ואני שואב מהגישה שלהם בשני האימונים שעשינו".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, עם עוזרו וואליד באדיר. אדריאן הרבשטיין
מדאיג. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס: "מצד אחד היה ניצחון מאוד חשוב, מצד שני זה על האיש שאני הכי אוהב והכי קרוב אליי בכדורגל. הוא לימד אותי איך להיות מאמן. אתם מכירים את מערכת היחסים שלי עם אלי. כל אחד רצה לנצח. אני שמח שניצחנו ומאחל לו הצלחה. הלוואי שאגיע לרבע מהקריירה שלו, זה ייחשב הרבה בשבילי".

עוד אמר המאמן: "אחרי המשחק נגד בית"ר ראיתי את הטבלה וכמובן שהתחתית הופכת למאוד מציקה. יש פה שחקנים טובים והיום הראנו את זה בחלק מהמשחק. היו כמה מהלכים יפים בהתקפה ואני חושב שהניצחון הגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully