וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר ערך אימון בכורה בבית"ר ירושלים וצפוי לפתוח נגד הפועל ב"ש

23.1.2016 / 10:55

החלוץ קיבל את החולצה מספר 9, ואף תורגל בהרכב לקראת המשחק מול המוליכה (ראשון, 20:55, ערוץ 1) בעקבות היעדרות רוקאביציה וגבאי. החלוץ אמר: "שכחתי את מה שהיה במכבי חיפה". לידור כהן, אורי מגבו, דני פרדה ולירוי צעירי היו מעורבים בתאונת דרכי

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מנצחת 0:1 את בני סכנין

איתי שכטר הגיע הבוקר (שבת) לבית וגן לאימון הבכורה שלו בבית"ר ירושלים. אחרי תקופה מאכזבת במכבי חיפה, החלוץ, ששיחק בעבר גם בהפועל תל אביב, קייזרסלאוטרן ונאנט, ינסה לשקם את הקריירה בבירה כשחתם על חוזה עד לתום העונה. שכטר לא יעבור להתגורר בבירה בשלב זה וימשיך להתגורר בנתניה. החלוץ קיבל את החולצה מספר 9 כמו שביקש ונראה נרגש עם ההגעה למתחם האימונים. שכטר התקבל בהרבה אהבה אצל השחקנים ואנשי המועדון.

שכטר אמר לפני האימון: "אני מאוד שמח להגיע לבית"ר ירושלים. זה מועדון גדול, אני בא במטרה לעזור לקבוצה להתקדם. הם נמצאים בתקופה נפלאה ואני רק רוצה לעזור. בית"ר התעוררה בשנתיים האחרונות, חזרה לצמרת ומשחקת כדורגל טוב, מה שחשוב זה לבוא ולתת את כל כולי כדי להיות חלק מהמועדון. יש חדר הלבשה מדהים, בחצי שעה בפנים הרגשתי את האנשים, אני רוצה לדבר פחות ויותר לעשות ולסייע למועדון".

שכטר הוסיף: "במכבי חיפה דברים לא התחברו כמו שרציתי אבל זה הכדורגל, לטוב ולרע. שכחתי מה היה במכבי חיפה, אני מתחיל דף חדש במקום חדש אם אנרגיות חדשות וקהל תומך ורק בזה אני מתרכז"?

מור שאולי

שכטר צפוי להיות בסגל הקבוצה במשחק מול הפועל באר שבע מחר (ראשון, 20:55, ערוץ 1) מול הפועל באר שבע, וכנראה אף לפתוח בהרכב לאור העובדה שדובב גבאי פצוע וניקיטה רוקאביציה חולה ויהיה מחוץ לסגל. גם רועי זיקרי הצעיר צפוי להיות בסגל ועשוי לקבל דקות משחק. שכטר תורגל בהרכב של סלובודן דראפיץ' וקיימים סיכויים גבוהים שייקבל את חולצת ההרכב.

גבאי יעבור צילום בגבו ורק במהלך השבוע יתקבל את תוצאותיו.. גבאי סובל מכאבים עוד מבוקר המשחק נגד בני סכנין ומבצע מאמצים כדי לחזור לכשירות. בבית"ר מקווים כי תוצאות הצילום יאפשרו לשחקן לחזור לאימונים ולסגל לקראת המשחק הבא נגד מכבי תל אביב בטדי.

המאמן סלובדאן דראפיץ' לא צפוי לערוך שינויים נוספים בהרכב כאשר שלישיית הקישור שכוללת את קלאודמיר, דוד קלטינס ודן איינבינדר צפויה להמשיך ולקבל את הקרדיט, כמו גם לידור כהן, שישחק לצד עומר אצילי. בבית"ר ישנה שביעות רצון מהשיפור ביכולתו של לידור כהן בשבועיים האחרונים.

בנושא אחר, לאחר האימון היו מעורבים לידור כהן, לירוי צעירי ואורי מגבו בתאונת דרכים, כשאיבדו שליטה ברכבם ונתקעו בעמוד. השלושה יצאו ללא פגע כשמאמנם, סלובודן דראפיץ', היה ברכב מאחוריהם, כמו גם שחקנים נוספים שיצאו לכיוון ביתם מהאימון.

השחקנים סיפרו: "היה לנו מזל מאלוהים, הרכב החליק ואיבד שליטה. עפנו מהחומה הימנית לשמאלית. ראינו שחור בעיניים. יצאנו בנס". היחיד שנפגע קלות הוא לידור כהן, ששקית האוויר שיצאה פתחה לו את השפה.

שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. מור שאולי
אימון בכורה. שכטר/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully