וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלייז'ה מילסאפ חתם רשמית עד לסיום העונה

23.1.2016 / 10:25

אחיו של כוכב אטלנטה הצטרף רשמית לצהובים. שיחק בעבר במכבי אשדוד וביוטה ג'אז מה-NBA, בשורותיה קלע 4.2 נקודות למשחק. מילסאפ יכול לשחק כגארד וכפורוורד

one

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שבת) רשמית על החתמתו של אלייז'ה מילסאפ (בן 28, 1.98) עד תום העונה. מילסאפ, אחיו הצעיר של כוכב אטלנטה הוקס, פול מילסאפ, הינו גארד שמסוגל לשחק גם בעמדת הסמול פורוורד. הוא נחשב לשחקן בעל אוריינטציה הגנתית, שלא מתבלט בצד ההתקפי ומתקשה בקליעה מבחוץ.

כזכור, לא מדובר בשינוי היחידי בקבוצה: הצהובים האריכו את חוזהו של אייק אופייבו עד לתום העונה. בשל החתימה והתעקשותו של ארינזה אונואקו לחוזה ארוך טווח, במכבי תל אביב החליטו לשחרר את האחרון.

מילסאפ סיים את תקופת הקולג' בעונת 2010/11 ושיחק בעיקר בליגת הפיתוח, וכן תקופה קצרה באשדוד ובפיליפינים. את עונת 2014/15 פתח בבייקרספילד מליגת הפיתוח, שם העמיד ממוצעים של 20.6 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 5.2 אסיסטים ו-2.1 חטיפות בממוצע למשחק.

בעונה וחצי האחרונות שיחק ביוטה ג'אז מה-NBA, בין היתר לצידו של אקס מכבי ג'ו אינגלס. ב-67 משחקים ביוטה העמיד מילסאפ ממוצעים של 4.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים וחטיפה למשחק ב-16 דקות בממוצע. בעונה שעברה ב-NBA נהנה מממוצעים של 2.4 חטיפות ו-6.5 ריבאונדים בחישוב ל-40 דקות משחק.

שחקן מכבי תל אביב, אלייז'ה מילסאפ. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עובר לצהוב. מילסאפ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully