וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו מרשיץ' חתם בבני יהודה לעונה וחצי

22.1.2016 / 22:58

הרכש של יוסי מזרחי בחלון ההעברות יהיה של הקשר הקרואטי, שחקנה של ספליט בשנתיים האחרונות שהבקיע העונה שלושה שערים. שחרורו של אבו זייד הגיע והוא אמור לחתום בקרוב

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מרחיב את הסגל. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

בני יהודה השלימה היום (שישי) את החיזוק הראשון שלה לחלון ההעברות הנוכחי, כאשר היא החתימה לעונה וחצי את הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' (28), שחקנה של RNK ספליט בשנתיים האחרונות. במהלך התקופה האחרונה בחן יוסי מזרחי מספר מועמדים, אבל בסופו של דבר הוחלט ללכת על מרשיץ' שנחשב לקשר התקפי איכותי.

מרשיץ' גדל במחלקת הנוער של זדאר, ולמרות שהבקיע 30 שערים בקבוצת הנוער של המועדון, הוא לא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת. הקבוצה הראשונה שבה שיחק בבוגרים הייתה ולביט מהליגה השלישית, ומשם עבר לאימטסקי, שתיהן קרואטיות, זאת לאחר שאביו אימן את הקבוצה. לזדאר הוא חזר ב-2009 ותפס מקום של קבע בהרכב, זאת למשך ארבע שנים. בקיץ 2013 הוא עבר לספליט, שם הוא שיחק עד כה.

במהלך העונה הנוכחית, מרשיץ' הספיק להבקיע שלושה שערים ב-16 משחקים. את העונה שעברה הוא סיים עם שני שערים בלבד, גם כן ב-16 משחקים.

במקביל, חסן אבו זייד אמור לחתום בקרוב על החוזה שלו, גם כן לעונה וחצי, כל זאת לאחר שהוא השיג את השחרור מקבוצתו הרוסית. אבו זייד ישוב לקדנציה שנייה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully