וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוזהו של אייק אופייבו הוארך עד תום העונה

22.1.2016 / 22:50

בצל הסיכום עם אלייז'ה מילסאפ וההחלטה לוותר על אונואקו, הוארך חוזהו של שחקן הפנים האמריקאי-ניגרי, שהחזיק עד כה בחוזים זמניים. אופייבו קולע העונה 9 נקודות למשחק בליגת העל

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב לקאזאן

היום הסוער של מכבי תל אביב נמשך. לאחר שסיכמה על צירופו של אלייז'ה מילסאפ, איתו כבר הוחלפו טיוטות חוזה וחתימה רשמית צפויה מחר (שבת), האריכה הערב קבוצתו של ז'אן טבק את חוזה של אייק אופייבו עד תום העונה.

עד עתה הוחתם שחקן הפנים על חוזים זמניים, אולם כעת, בצל ההחלטה לשחרר את ארינזה אונואקו שהתעקש בעצמו על חוזה ארוך טווח, הוחלט במכבי להמשיך את ההתקשרות עם אופייבו עד הקיץ, גם מתוך מטרה לשמור על יציבות בסגל. בליגת העל מעמיד העונה השחקן ממוצעים של 9.1 נקודות (63 אחוז ל-2, 45 אחוז ל-3) ו-4 ריבאונדים, בעוד ביורוליג עמד על 4.5 נקודות ו-3 ריבאונדים לערב.

אופייבו (31, 2.05 מ') שיחק בשנתיים האחרונות בהצטיינות במכבי חיפה, ובעונה שעברה אף נבחר לחמישיית העונה של מנהלת הליגה, אחרי שהעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק בעונה הסדירה. שחקן הפנים אופוובו נולד בארה"ב, אבל מחזיק גם באזרחות ניגרית - המדינה ממנה היגרו הוריו לטקסס. אופייבו יצא לראשונה לאירופה ב-2007, אז חתם בגנט הבלגית, והרשים עם ממוצעים של 11.2 נקודות ו-6 ריבאונדים. את העונה שלאחר מכן פתח לא טוב ושוחרר. בשנתיים הבאות שיחק במקסיקו ופורטו ריקו. את עונת 2011/12 פתח בליגה הארגנטינאית אך לאחר זמן קצר חזר לשורות נואבו לארדו המקסיקנית, ואת העונה סיים בקנקון. במרץ 2013 חתם בליגה בוונצואלה ורשם ב-20 משחקים 12.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק, ולאחר מכן, הצטרף למכבי חיפה.

שחקן מכבי תל אביב אייק אופייבו. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. אופייבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully