וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תיכנס למו"מ עם ראדוניץ' אם ישוחרר ממכבי תל אביב

אלי גוטמן ממשיך לפזול לשוק השחקנים ממדינות יוגוסלביה לשעבר ומקווה לצרף את חלוץ מכבי תל אביב לצד נמניה ניקוליץ' מבאטה בוריסוב. גורם: "הוא מחפש את רוסו הבא ומאמין שהם יוסיפו מחץ"

one

הפועל תל אביב שוב מנסה בכל הכוח לצרף רכש, ומי שעומד הפעם על הפרק הוא חלוץ מכבי תל אביב דיאן ראדוניץ'. המאמן החדש-ישן אלי גוטמן מרכז את מאמציו בשוק השחקנים ממדינות אקס-יוגוסלביה. זהו השחקן השני ממדינות הבלקן שמוזכר בהקשר של האדומים בימים האחרונים, אחרי קשר באטה בוריסוב נמניה ניקוליץ', עמו האדומים מנהלים משא ומתן.

דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחצה את הכביש? ראדוניץ'/ברני ארדוב

גוטמן נמצא בקשר עם סוכנו של ניקוליץ', שמייצג גם את ראדוניץ'. בשיחות בין השניים הביע גוטמן נכונות לצרף את החלוץ אם ישוחרר מהאלופה ויהפוך לשחקן חופשי. ראדוניץ' חזר לאחרונה לכושר ושחקנים במכבי ציינו את היכולת הטובה שלו באימונים, אחרי שנעדר תקופה ארוכה. למרות זאת, החלוץ אמור לקבל הודעה על שחרורו בימים הקרובים. אם זה אכן יקרה, הפועל תל אביב תכנס עמו למשא ומתן.

"זה ידוע לכולם שגוטמן אוהב שחקנים ממדינות יוגוסלביה לשעבר", אמר גורם בהפועל. "הוא מאמין שניקוליץ' וראדוניץ' יכולים להוסיף הרבה מחץ לקבוצה. הוא מחפש את ג'ובאני רוסו הבא, או שחקנים כמוהו שהוא הביא בעבר לארץ. לכן יש רצון לראות את השניים בקבוצה".

בהפועל תל אביב מודעים לעובדה שכרגע הם יכולים להחתים זר אחד בלבד אם לא ישחררו זרים מהסגל. האדומים מתכוונים להשאיל את איסו לינגאנה ואף לשחרר את ליביו אנטל ואם שני המהלכים האלה יצאו לפועל, הפועל תתחזק בקשר התקפי וחלוץ זר וככל הנראה גם תחתים קשר אחורי זר נוסף לקבוצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully