וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לאובידיו הובאן, הציעה לו חוזה לעונה הבאה

22.1.2016 / 8:06

במקביל למגעים שהוא מנהל עם הפועל באר שבע על חוזה לעונה הבאה, הקבוצה של אלי גוטמן פנתה לסוכנו של קשר נבחרת רומניה ושמעה כי הוא דורש 300 אלף יורו. בבאר שבע טוענים: יחתום אצלנו

one

הפועל תל אביב פנתה לקשר נבחרת רומניה והפועל באר שבע, אובידיו הובאן, והציעה לו חוזה לעונה הבאה. האדומים פנו לסוכנו של השחקן בחו"ל והתעניינו באפשרות להחתימו כבר עכשיו, זאת כיוון שהובאן שמסיים חוזה בתום העונה טרם חתם על חוזה חדש בהפועל באר שבע. שכרו של הובאן הוא 250 אלף יורו לעונה, בעוד שהוא דורש כעת שדרוג משמעותי בשכרו – 50 אלף יורו נוספים.

מקורב לשחקן אישר את הידיעה לוואלה! ספורט כשאמר: "יש שיחות עם הפועל באר שבע, אבל ההצעה של הפועל תל אביב כרגע טובה יותר. הובאן מאוד מעריך את אלונה והמועדון ובהחלט רוצה להישאר. הכל תלוי במשא ומתן". יש לציין כי אין כל מניעה חוקית לפנות להובאן כעת, משום שהוא מסיים חוזה בתום העונה. באר שבע עשתה מהלך דומה כשהחתימה את יובל שבתאי מרעננה לעונה הבאה.

שחקן הפועל באר שבע, אובידיו הובאן. יוסי ציפקיס
מחוזר. הובאן/יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע לא לחוצים מהפניה לשחקן. שם טוענים כי הובאן יחתום על חוזה לעונה הבאה כבר בימים הקרובים. בשיחה שהתקיימה עם סוכנו הוצע להובאן חוזה לעונה הבאה עם שדרוג בחוזה. להובאן, 33, ששה שערים העונה בכל המסגרות, כולל שער אחד בליגה האירופית. הוא הגיע להפועל באר שבע יחד עם ג'ון אוגו בתקופת אלישע לוי והפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בקבוצה. גורם במועדון אמר: "זה לוקח קצת זמן כי אנחנו מתנהלים מול הסוכן ולא מול השחקן עצמו. אבל הוא יחתום".

גם שלומי ארבייטמן ממתין להצעה של הפועל תל אביב. אם החלוץ לא יעבור אליה, סביר להניח שיישאר בקבוצה. יחד עם זאת, במועדון לא מתכוונים לחכות להחלטה והשבוע חודש הקשר עם מוחמד גדיר. גם רועי גורדנה, למרות דברי המאמן ברק בכר, עשוי לעזוב.

לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, מתן אוחיון יפתח כבלם לצד שיר צדק. נראה כי וובה בראון ימתין על הספסל ומי שימלא את מקומו של אובידיו הובאן הוא מהראן ראדי. המאמן מתכנן מספר שינויים לקראת משחק הגביע מול מכבי פתח תקוה ביום רביעי, זאת כדי להקל על מספר שחקנים משום שלקבוצה צפויים שלושה משחקים במהלך השבוע. "זה שבוע קריטי לעתידה של הקבוצה. אם נעבור את שלושת המשחקים הללו בשלום, אפשר לומר שעברנו משוכה קשה מאוד", אמר אחד השחקנים בקבוצה. ברק בכר מתכנן לעשות את האסיפה המסכמת רק לפני המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully