וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר סיכם בבית"ר: "הלכתי עם הלב, מתרגש לשחק בעיר הקודש"

22.1.2016 / 8:00

החלוץ בן ה-28 עוזב את מכבי חיפה בהשאלה עם אופציה להאריך את חוזהו בבירה בעונה נוספת: "יש לי צמרמורת כשאני חושב על לשחק בטדי. הייתה לי עונה איומה בחיפה, הרוטציה פגעה בי". נדודי, ניגרי בן 18, עשוי להיות הזר החמישי של הקבוצה

one

איתי שכטר סיכם בבית"ר ירושלים עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. כך הודיעו היום (שישי) בקבוצה מהבירה. לשכטר יש חוזה לשתי עונות נוספות במכבי חיפה ואילו בית"ר הסכימה לשאול את השחקן עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת בלבד. אתמול עמלו נציגי השחקן ומכבי חיפה על מנת להגיע להבנות בנוגע לשנה האחרונה בחוזהו של השחקן ובשעת לילה מאוחרת מצאו לכך פיתרון. שכטר יערוך מחר אימון בכורה בקבוצה. זו תהיה התחנה החמישית בקריירה של החלוץ בישראל, אחרי אחרי ששיחק בנצרת עילית, מכבי נתניה, הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

שכטר התייחס למעבר לבית"ר ואמר לרדיו ירושלים: "אני מאוד מתרגש. בית"ר זו קבוצה מאוד מיוחדת בכדורגל הישראלי. לשחק בעיר הקודש ובבירה זה מרגש, יש לי צמרמורת כשאני חושב על לעלות לטדי. היו עוד כמה גישושים, אבל הלב אמר לי בית"ר ירושלים. תמיד הלכתי עם הלב בקריירה שלי ואני מאוד שמח להגיע למקום הזה".

על התקופה הלא טובה בחיפה: "נכון שהמספרים שלי לא טובים בתקופה האחרונה. העונה האחרונה שלי במכבי חיפה איומה מכל הבחינות. כנראה שלקחתי יותר מדי קיצוני את העובדה שדברים לא הולכים לי. הייתי מצוין בטרום עונה, אבל הרוטציה פגעה בי".

גורם בבית"ר אמר על שכטר: "נכון שהוא בשנה לא טובה ובירידה אבל הוא רוצה להילחם על הקריירה שלו. שחקן שמוותר על כך כך הרבה כסף כדי לעזוב את מכבי חיפה ולהגיע לבית"ר ירושלים מאמין בעצמו ורוצה להצליח וליהנות מכדורגל. שחקנים עם סוג כזה של רעב אנחנו צריכים".

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה לאחר הרחקתו. יוסי ציפקיס
בדרך לבירה. שכטר/יוסי ציפקיס

דובב גבאי עבר אתמול צילום בגבו לאחר שנעדר מאימוני השבוע והסיכויים שיהיה בסגל הקבוצה ביום ראשון בבאר שבע נמוכים. חסוס רואדה עדיין סובל מעומס בשרירי הבטן, אך יפתח בהרכב. הצוות המקצועי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב וה-11 שפתחו נגד בני סכנין אמורים להמשיך ולפתוח.

היום אמור לנחות בישראל הקשר הניגרי אוסיי גודי נדודי בן ה-18. הקשר מיועד בשלב ראשון להצטרף לקבוצת הנוער של המועדון, אך לא מן הנמנע כי אם לא יצורף זר חמישי לקבוצה הבוגרת הוא ייטול חלק במשחקיה. קבוצת הנוער של המועדון מסובכת בתחתית הטבלה ומטרתה היחידה העונה היא להישאר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully