וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קשר באטה בוריסוב, נמניה ניקוליץ', מועמד

לדברי גורם במועדון, האדומים כבר הציעו לבלארוסים 300 אלף יורו עבור הקשר המונטנגרי, אבל אלו דורשים חצי מיליון. שיחק בעבר בכוכב האדום ודינמו מינסק. לינגאנה יעבור לנתניה?

one

לדברי גורם בהפועל תל אביב, האדומים הגישו לבאטה בוריסוב הצעה על הקשר נמניה ניקוליץ', אך זו סירבה והצדדים ממשיכים לנהל מגעים. לטענת אותו גורם, האדומים הציעו על המונטנגרי בן ה-28 300 אלף יורו, אך אלופת בלארוס דורשת חצי מיליון ובימים הבאים יתקיימו נסיונות להגיע לפשרה.

ניקוליץ', לו שמונה הופעות במדי נבחרת מונטנגרו, הוא קשר שמתופקד במרכז המגרש. אם יגיע למתחם חודורוב, הוא אמור להיות מוצב לצדו של אביחי ידין ולנהל את המשחק של האדומים מהחלק האחורי.

ניקוליץ' גדל בכוכב האדום בלגרד והשתייך אליה בשנים 2006-2010, אבל בילה אותן בעיקר בהשאלות. בשנים 2011-2013 שיחק ב-OFK בלגרד ובקיץ 2013 חתם בדינמו מינסק. אחרי שנתיים טובות בקבוצה מבירת בלארוס, הוא חתם בבאטה בוריסוב. בחצי השנה האחרונה סייע לה לזכות באליפות ולעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות, בו הוא שותף בחמישה מתוך ששת המשחקים שלה.

שחקן באטה בוריסוב, נמניה ניקוליץ'. GettyImages
הופיע השנה בליגת האלופות. ניקוליץ'/GettyImages

בינתיים, לצד ההחתמות של אביחי ידין, אלון תורג'מן, לוטם זינו וגיא אסולין בחלון ההעברות של ינואר, בהפועל תל אביב עסוקים גם בדילול הסגל. האדומים טוענים שהקשר איסו לינגאנה סיכם במכבי נתניה ויעבור אליה בהשאלה, אבל בנתניה טוענים שלא כך פני הדברים ושכרגע הם לא מעוניינים בו.

לינגאנה הגיע להפועל תל אביב בקיץ האחרון אחרי שנתיים טובות מאוד בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית. האדומים קיוו שההחתמה שלו תהיה בגדר "מציאה" בליגת המשנה, אבל הוא הציג יכולת מאכזבת כמו שאר הקבוצה. נתניה כבר התעניינה בו לפני מספר שבועות, והיום הצדדים הגיעו לסיכום. הוא שותף העונה ב-16 משחקי ליגה במדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully