וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה החליטה לוותר על שני הזרים הנבחנים

21.1.2016 / 14:12

יוסי מזרחי לא התרשם ממת'יו פונדי ודמיטרו ירצ'וק שנבחנו בימים האחרונים בקבוצה. הקרואטי דינקו טרבוטיץ' לא יגיע אחרי שהתברר שהוא אמור לעבור ניתוח. בוזגלו וצעירי ייעדרו מול הפועל חיפה

one

בני יהודה עדיין מחפשת את הזר שיוכל לשדרג אותה להמשך העונה, אבל היום (חמישי) החליטה הקבוצה לשחרר את שני הזרים שנבחנו אצלה בימים האחרונים, מת'יו פונדי ודמיטרו ירצ'וק. פונדי אמנם הבקיע אתמול את השער הראשון נגד הנבחרת הצעירה, אבל לא הותיר רושם חיובי ובני יהודה החליטה לשחררו. גם הקשר הקרואטי דינקו טרבוטיץ', שהקבוצה ניהלה איתו מגעים בתקופה האחרונה, לא יגיע בסופו של דבר אחרי שהתברר כי הוא פצוע.

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
לא התרשם מהזרים הנבחנים. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

בימים הקרובים ינחתו בקבוצה מספר זרים שינסו להרשים את יוסי מזרחי, שמחפש קשר וחלוץ שיוכלו לשדרג את הסגל. במקרה שהקבוצה תקלוט שני זרים, תיירי דובאי עשוי לעזוב, כל זאת במידה שתימצא לו קבוצה שתוכל לעמוד בשכרו הגבוה. חסן אבו זייד, שסיכם לעונה וחצי, אמור לנחות בקרוב בארץ, זאת לאחר שיקבל את השחרור מקבוצתו הרוסית, טורפדו ארמביר.

לקראת המשחק החשוב בשבת נגד הפועל חיפה, יצטרך מזרחי להסתדר ללא בן צעירי שסובל ממתיחה. מי שימלא את מקומו הוא שון גולדברג. גם אלמוג בוזגלו פצוע וההערכה היא שהוא ישוב תוך כשלושה שבועות לעניינים. לעומתם, גל צרויה ישוב לסגל וצפוי לפתוח במשחק, מה שישלח את אוהד קדוסי לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully