וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון ירושלים: 5,384 משתתפים נרשמו עד כה

21.1.2016 / 14:00

האירוע יתקיים ב-18 במרץ בפעם השישית, וכבר כעת מורגשת עלייה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 751 אצים מחו"ל הבטיחו את הגעתם. ניר ברקת: "לא הישראלים ולא התיירים יאפשרו לטרור לשתק את העיר"

בזמן שבתל אביב עסוקים בהכנות האחרונות לקראת המרתון, בירושלים סופרים כבר כ-5,384 משתתפים שייטלו חלק במרתון שיתקיים השנה ב-18 במרץ. מבין הכמות הזו, 751 אצנים יגיעו מחו"ל, כל זאת למרות המצב הביטחוני. מארגני המרתון מציינים כי בתקופה המקבילה אשתקד נרשמו 3,911 נרשמים ו-302 בלבד הבטיחו את השתתפותם מחו"ל אז. כ-910 איש מבין הנרשמים ירוצו במסגרת המרתון המלא, 1,835 בחצי מרתון ועוד כ-2,500 ישתתפו במקצים השונים לעשרה ק"מ, חמישה תחרותי וחמישה עממי, מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומרוץ קהילות (800 מטר). בנוסף, יתקיים גם מרוץ מיוחד של אופני יד לאורך 8.5 ק"מ.

מרתון ירושלים. באדיבות עיריית ירושלים,
מרתון ירושלים/באדיבות עיריית ירושלים

המרתון יתקיים השנה בפעם השישי, כשגם השנה יתקיימו מרוצי חימום, שהראשון שבהם נערך בשישי האחרון: מרוץ הגן הבוטני לזכרו של דוד שלומוביץ ז"ל, עובד עיריית ירושלים שנפטר במהלך ריצת מרתון. בחודש הבא ייערך מרוץ חימום נוסף - מרוץ בגין שחולף דרך תחנות משמעותיות בחייו של ראש הממשלה לשעבר: מלון המלך דוד, תחנת הרכבת הישנה, שכונת מלחה, ועוד.

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים: "מספר השיא של הנרשמים עד כה למרתון מצביע על כך שלא הישראלים ולא התיירים יאפשרו לטרור לשתק את העיר או את שגרת חייהם. כרץ מרתון שסיים חמישה מרתונים בערים שונות בעולם, אני יכול להגיד בביטחון מלא כי הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר והיא משלבת נופים עוצרי נשימה, מלאי השראה, אוויר צלול ומסלול אתגרי, וישנם לא מעט רצי מרתון שמחפשים את האתגר הזה שלא קיים במרתונים אחרים בעולם".

במסגרת המרתון יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים של העיר, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully