וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ארבייטמן יישאר? גדיר שוב הוצע לברק בכר

21.1.2016 / 11:25

סוכנו של החלוץ מנסה לשחררו מלוקרן, אך במועדון לא מוכנים להגדיל את ההצעה. ארבייטמן מחכה להחלטת הפועל תל אביב. גורדנה ממתין להצעות. בוזגלו במסר לבראון: "אוהב את הכדור לרגל"

one

בווידאו: הפועל באר שבע מנצחת 0:1 את מכבי פתח תקוה

שלומי ארבייטמן עשוי להישאר בסופו של דבר בהפועל באר שבע, אם לא יעבור להפועל תל אביב, כך מעריכים במועדון. לאחרונה גילתה מכבי חיפה התעינינות בחלוץ, אך לא בטוח שרוני לוי יוכל להביא אותו כשחקן הרכב בשעה שהוא בונה על גליינור פלט, ולכן ייתכן מאוד שהבדיקה אינה רלוונטית. "בתוך שבוע מהיום יתברר אם הפועל הולכת על זר או על שלומי, ואז יתברר אם הוא יישאר בקבוצה", הסביר לנו מקורב לשחקן.

מבחינת בכר, ארבייטמן צריך להישאר בקבוצה. אלא שבמהלך היממה האחרונה שוב התחדשו המגעים לגבי מוחמד גדיר. במועדון כבר הגישו הצעה על חלוץ לוקרן, שכבר הצהיר כי ייתכן ויעזוב את בלגיה בחלון ההעברות הנוכחי. סוכנו של גדיר, דודו דהאן, מנסה להפעיל לחצים כדי שיעזוב את המועדון ואם זה יקרה, באר שבע תנסה לקלוט אותו. במועדון מדגישים שלא ישפרו את ההצעה, שמוערכת בכ-300 אלף יורו. גם הפועל תל אביב התעניינה לאחרונה בשחקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בדרך לנגב? גדיר/מערכת וואלה, צילום מסך

רועי גורדנה ממשיך להתאמן כרגיל בתקווה להיכלל בסגל, אך הוא צפוי לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. למרות המאמצים של הקשר, מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הוא צפוי לשבת ביציע והוא עדיין ממתין להצעות.

בנושא אחר, וובה בראון הגיע רק אתמול למועדון, אבל עושה רושם שכבר הספיק להיקלט בצורה טובה. הקשר שוחח עם חלק מהשחקנים, והספיק להצטלם ברשת החברתית עם מאור בוזגלו ושיר צדק. "תזכור שאני אוהב לקבל את הכדורגל לרגל ולא בגובה", כתב בוזגלו בטוויטר. בראון צפוי להיכלל בסגל מול בית"ר, אך נראה כי ג'ון אוגו, מהראן ראדי ומאור מליקסון יפתחו במרכז השדה. אובידיו הובאן לא ייכלל כמובן בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully