וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר התאמן עם מכבי חיפה. בית"ר: נשלם 150 אלף יורו לעונה. דרינצ'יץ' שוחרר

21.1.2016 / 16:36

אחרי ההתקדמות במו"מ, הירוקים מעריכים שהעסקה תיסגר היום אך נוקטים במשנה זהירות. בית"ר לא מתכוונת לשלם עבור מימוש האופציה. לוי מחכה למזרחי ודילמוני. דגני: "מקווה שנגיע לאירופה". רשמית: דרינצ'יץ' שוחרר

מרום שפיצר

איתי שכטר הגיע הבוקר (חמישי) למתקן האימונים בכפר גלים כדי להתאמן עם מכבי חיפה. אתמול חלה התקדמות משמעותית במשא ומתן בינו לבין בית"ר ירושלים ובמועדון העריכו שיחתום היום, אבל העסקה עדיין לא סגורה. ראשי בית"ר הבהירו למכבי חיפה כי יהיו מוכנים לשלם 150 אלף יורו לעונה. חיפה מנסה להגיע עם שכטר להסכמות בנוגע לעונה האחרונה בחוזה, כלומר לזו שתחל בעוד שנה וחצי. אלי טביב, יש לציין, עדיין לא חתם על ההסכם ולכן שכטר התבקש להתייצב לאימון הירוקים.

איתי שכטר ושחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לבית"ר. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

קשר מכבי חיפה, ניקולה דרינצ'יץ', שוחרר מהקבוצה. ראשי המועדון ונציגי השחקן הגיעו לסיכום על שחרורו של השחקן שישוב למולדתו. "מודים לדרינצ'יץ' ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו", נמסר מהמועדון. באתר המועדון הוסיפו כי: "הקשר המונטנגרי היה מהבולטים במחנה האימונים ובהכנות שקיימה הקבוצה לעונה הנוכחית. אך בהמשך חלה ירידה ביכולותו המקצועית והשחקן לא הצליח לתקוע יתד בהרכבה של הקבוצה. דרינצ'יץ' שיחק במדים הירוקים שלושה עשר משחקי ליגה וחמישה נוספים בגביע הטוטו".

כזכור, לאחרונה קיבלו סוכניו של דרינצ'יץ' הודעה כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של המועדון. מאז ועד היום הקשר התאמן עם מכבי חיפה, אך בין הצדדים לא הושגה שום הסכמה לגבי ההמשך. כעת החליט המועדון לשחרר את השחקן לצמיתות תוך מתן פיצוי. בסרביה מדווחים שפרטיזן בלגרד, הקבוצה שממנה הגיע הקשר למכבי חיפה, החלה במגעים עימו על מנת להשיבו.

ומה עוד בחיפה? הקשר קובי מויאל עורך אימונים מלאים. הוא אמור לשוב רק בעוד כשבוע וחצי לסגל, בכפוף להחלטה מקצועית של רוני לוי. בשלב זה, אין כוונה לשחרר את מויאל. הוא צפוי להישאר עד תום העונה בקבוצה, אז מסתיים גם החוזה שלו. השעור ולדימיר סטויקוביץ' שעבר ניתוח במיניסקוס באיטליה החל בשלב השיקום. הוא זכה לביקור של מאמנו לשעבר בנבחרת סרביה, סיניסה מיכאלוביץ'. אוהד לויטה יחליפו במשחקים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. קובי אליהו
עדיין בספק לקרית שמונה. אלירן עטר/קובי אליהו

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת הקשר הגנאי של מאלמו, קופי אדו, שבינתיים הודיע כי יחזור לאימוני הקבוצה. בימים האחרונים עלתה אופציה לשאול את שלומי ארבייטמן מהפועל באר שבע אם יעזוב את הקבוצה. בינתיים ברק בכר לא מצא מחליף. אם זה יקרה, חיפה תשקול מהלך כזה. כזכור, גם שמו של רועי גורדנה הוזכר במועדון. שני השמות הישראלים שעומדים בראש הרשימה כרגע הם אופיר מזרחי וחן דילמוני.

אלירן עטר עדיין לא מתאמן באופן מלא וספק גדול אם יהיה בסגל למשחק הקרוב מול קרית שמונה ביום ראשון. מי שדיבר הבוקר על מצבה של הקבוצה היה המגן אוראל דגני. "יהיה משחק קשה נגד קרית שמונה, היא קבוצה מצוינת, אנחנו יודעים שיהיה קשה ונכין את עצמנו כמו שצריך. אנחנו בנויים משילוב של שחקנים צעירים וטיפה יותר ותיקים וזרים. כולם שחקנים טובים, זה לא חשוב הגיל, חשוב מי משחק על המגרש. אנחנו שמחים שיש אווירה יותר טובה במועדון ובקבוצה".

על השינוי בקבוצה אמר: "אפשר לומר שהתחברנו. אנחנו עובדים יותר נכון במגרש. מי ששחקן טוב ומראה את היכולות שלו על המגרש, הוא זה שמשחק. אנחנו מתחברים ממשחק למשחק, רוצים להיות טובים יותר ולאסוף את הנקודות בליגה ולהתקדם בגביע. העונה זה קצת התרחק. כרגע יש לנו מטרות שונות. אנחנו רוצים להצליח במשחקים הקרובים ולהתקדם בגביע". על השאלה האם הקבוצה מסוגלת להגיע לאירופה ענה: "אני מקווה מאוד שנגיע לאירופה, אבל אנחנו עם הראש במשחקים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully