וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובה בראון: "מודה לבכר שרצה אותי, לא באתי לשבת על הספסל"

20.1.2016 / 14:33

הקשר החדש של הפועל באר שבע הגיע לאצטדיון טרנר, היה נרגש ומתכוון להילחם ולהוכיח שמקומו בהרכב הראשון. על הקהל: "מחכה כבר להרגיש את הר הגעש הזה, העיקר שהקבוצה תקח את התארים שהיא רוצה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: וובה בראון מדבר על המועדון החדש שלו

אחרי שחתם אתמול (שלישי) באופן רשמי על חוזה בהפועל באר שבע, הגיע היום וובה בראון לאצטדיון טרנר ודיבר על המדים החדשים, על ההתקדמות ועל הרצון להוכיח שמקומו בהרכב הפותח של ברק בכר.

"אני רוצה להודות לעירוני קרית שמונה שנתנה לי להתקדם", פתח בראון את דבריו. "בראש ובראשונה לשרצקי שנתן לי את האפשרות. אמנם זה היה קצת קשה, אבל בסוף שני הצדדים היו מרוצים. הגעתי לאצטדיון, עליתי במדרגות, ואני מתחיל להרגיש את הקהל. מחמיא לי מאוד שקבוצות גדולות רצו אותי, יפה לי אדום, גדלתי בצבע הזה. טיפלו בי ואני שמח. לגבי האליפות, כלום לא סגור, צריך עוד להמשיך לעבוד, תהייה מלחמה עד הסוף. באתי להתקדם באופן אישי וגם עם המועודון, הוא דורש להשיג את כל התארים ואני בורג קטן במערכת שהיה חסר".

וובה בראון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
נרגש מהאצטדיון החדש. בראון/קובי אליהו

בראון המשיך: "אני לא חושב שיקח לי זמן רב להשתלב, אני מאמין בעצמי. אני אולי לא כישרוני אבל אחד שעובד קשה. אני מכיר כאן אנשים שהיו איתי גם בצפון, כמו מתן אוחיון ושיר צדק. לא צריך להוריד מקרית שמונה, אבל זו התקדמות, גם מבחינת קהל. שיחקתי באצטדיון הזה בעבר, הרגשתי את העוצמות ומחכה להר הגעש הזה. אני מאמין שארגיש את הקהל. בכר לקח אותי לקרית שמונה ונתן לי את כל הכלים והביטחון להצליח, צריך להודות לו שהוא רוצה אותי ואני מעריך את זה. עכשיו צריך לעבוד יותר קשה כדי להוכיח, לא באתי לשבת על הספסל. העיקר שהקבוצה תקח את התואר. למה לא מכבי חיפה? הסוכן שלי (דודו דהאן) טיפל במעבר שלי והחליט".

וובה בראון שחקן הפועל באר שבע עם דודו דהאן ואסי רחמים. קובי אליהו
רוצה להרגיש את הקהל. בראון, לצד דודו דהאן ואסי רחמים/קובי אליהו
וובה בראון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
שמח ללבוש שוב אדום. בראון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully