וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי תחזור להתחרות בשבת בגרנד פרי קובה

20.1.2016 / 12:44

הג'ודוקא תפתח רשמית את הופעותיה ב-2016 ותנסה להמשיך לשמור על מעמדה בצמרת העולמית. יחד איתה יתחרו גם ראשוני, רוסנו, גילי כהן, שוורץ, מינקאווה ובולדר. הרשקו: "רוצים להוביל נבחרת לריו"

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית. קובי אליהו
תחזור להתחרות. ג'רבי/קובי אליהו

אחרי פגרה ארוכה, נבחרת הנשים של ישראל תפתח רשמית את עונת 2016 כאשר לא פחות משבע ג'ודוקא יתחרו במסגרת תחרות הגרנד פרי הבאנה בקובה, ובמוקד תעמוד אלופת העולם לשעבר, ירדן ג'רבי, שתנסה להתחיל ברגל ימין את השנה האולימפית שמחכה לה.

ג'רבי עברה יחד עם חברותיה לנבחרת מחנה אימונים בקובה, ומקווה להמשיך בדיוק מהמקום שבו היא הפסיקה אחרי שבסוף חודש אוקטובר היא זכתה במדליית ארד בגרנד סלאם אבו דאבי. לצערה או לשמחתה, מי שלא תמתין לה על המזרן בקובה היא אליס שלזינגר, שמייצגת את בריטניה גם כן ב-63 ק"ג.

פרט לג'רבי, ניתן יהיה לראות בשישי, שבת וראשון את שירה ראשוני ואמלי רוסנו (48 ק"ג), גילי כהן ורוני שוורץ (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג) ולינדה בולדר (70 ק"ג).

ירדן ג'רבי עם שני הרשקו. צילום: איגוד הג'ודו,
"מקווה לשיפור בכל תחרות". הרשקו עם ג'רבי/צילום: איגוד הג'ודו

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים, אומר: "אנו אחרי תקופת הכנה ארוכה ואינטנסיבית, כאשר המטרה העיקרית היא להוביל לראשונה בהיסטוריה של הענף נבחרת ולא ספורטאית אחת למשחקים האולימפיים בריו. בשלב הזה יש לנו ארבע ספורטאיות בארבע קטגוריות בתוך הקריטריון. המטרה היא לשפר עמדות ולעמוד בחזון שהצבתי: השתתפות נבחרת נשים באולימפיאדה".

על המאבקים שמצפים באשר למיקום הוסיף המאמן: "הקריטריון נמשך עד חודש מאי, ובדרך יש כשמונה תחרויות חשובות מאוד לצבירת הניקוד. אני מקווה שבכל תחרות ספורטאיות יעשו תוצאות שישפרו את מעמדן בדירוג האולימפי. לכל ספורטאית יש את המטרות האישיות שלה: ירדן ולינדה למעשה הבטיחו את השתתפותן באופן תיאורטי ומטרתן היא להגיע כמדורגות ולהתכונן בצורה המיטבית לריו. גילי ושירה נמצאות בתוך הקריטריון ועליהן לשמור ואולי להתקדם בדירוג, זאת במקביל למאבק שעדיין קיים בקטגוריות שלהן מול אמילי ורוני. קמילה נאבקת כדי להצליח ולעמוד בקריטריון בקטגוריה החמישית".

בשבוע הבא ייצאו נבחרות הגברים והנשים לבולגריה, שם ישתתפו בתחרות מסבב הגביע האירופי בסופיה. שבוע נוסף לאחר מכן יתקיים גרנד סלאם פריס בהשתתפות הספורטאים הבכירים, ביניהם ג'רבי ושגיא מוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully