וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני סכנין מוכנה לכל הצעה אשר תביא לפתיחת מסלול חיובי עם בית"ר ירושלים"

20.1.2016 / 11:36

בבני סכנין הגיבו לדברים של בית"ר ירושלים ("אם נענש ברדיוס או הורדת נקודות, לא נופיע למשחקים"): "כל הפוסל במומו פוסל. לרגע חטוף נשתכחה מעיני הקורא שמדובר במפגשים של כדורגל"

one

בעקבות האירועים במשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, בקבוצה מהבירה חוששים מעונש כבד בבית הדין, ובעקבות זאת הוציאו אמש (שלישי) הודעה, שבה נכתב בין היתר כי "אם נענש ברדיוס או הורדת נקודות, לא נופיע למשחקים". היום גם בבני סכנין החליטו להגיב כשהוציאו הודעה.

"בלב ההודעה, רוחות המלחמה נושפות ומתחבטות בעיוורון לב ועיניים", נכתב בהודעה. "לרגע חטוף נשתכחה מעיני הקורא שמדובר במפגשים של כדורגל. אסור לגנוב את דעת הקהל בהטפות פטריוטיות של סרק. טול קורה מבין עיניך ושמור את תוכחתך ואל תשמיענה לאחרים. אוהדי בני סכנין מעולם לא קראו "מוות ליהודים" ולא הדהדה ביציע שלהם קריאה כמו "שתישרף לכם העיר" ולא חיללו כתבי קודש ולא פגעו בנביאי דתות ואומות ולא שמחו לאסונות ופורענות של אזרחים חפים מפשע ושגורות בפיותיהם הגויות. בני סכנין מכבדת ותמשיך לכבד את סמלי המדינה גם אם נופלת מחלוקת על תוכן חלק מהסמלים. כל הפוסל במומו פוסל. הסיטואציה שבה אוהדי בני סכנין יעמדו ויכבדו את ההמנון כאשר מולם עומדים אלפי אוהדים שקוראים "מוות לערבים", שיישרף לכם הכפר" ו"מוחמד מת, זאת סיטואציה אבסורדית ואיננה מתכונת נורמלית "לשפוט" בהגינות את אוהדי סכנין. התמונה של 40,000 אוהדים שעמדו וכיבדו את ההמנון במשחק הזכייה בגביע המדינה היא התמונה האמיתית. סכנין מוכנה לכל הצעה אשר תביא לפתיחת מסלול חיובי עם בית"ר ירושלים ואשר יביא להעצמת העשייה למען חברה שמחה ואווירת כדורגל מעודדת".

"אאמינה גם בעתיד,
אף אם ירחק זה היום,
אך בוא יבוא - ישאו שלום,
אז וברכה לאום מלאום".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הגיבו לטענות. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully