וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובה בראון עבר בדיקות: "אין תירוצים. חייבים להביא אליפות עכשיו"

20.1.2016 / 8:54

בהפועל באר שבע מתמוגגים מהעסקה, שעשויה להשאיר את גורדנה ביציע: "עכשיו יש לנו את הקישור הטוב בארץ". בעקבות ההעברה: אניסה לא יגיע. ברק בכר במסיבת העיתונאים: "שואפים להיות המועדון הכי גדול בארץ"

מערכת וואלה!

אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן בין הצדדים, וובה בראון יערוך הבוקר (רביעי) בדיקות רפואיות ויצטרף רשמית להפועל באר שבע. במועדון אישרו כי קשר עירוני קרית שמונה סיכם כבר שלשום את תנאיו והוא עמד בראש רשימת הרכש של ברק בכר בחלון ההעברות הנוכחי."חודש רדפנו אחרי וובה, ועכשיו עם אוגו, הובאן וראדי, יש לנו את מרכז הקישור הטוב בארץ", אמר גורם במועדון. "כשיש לך עוד אפשרויות ברמה הגבוהה ביותר ברור שאין תירוצים ואנחנו מצהירים שאנחנו הולכים עד הסוף. תהיה תחרות קשה מאוד על ההרכב, אבל אנחנו חייבים להביא אליפות עכשיו. בסוף העונה נדע אם זה "שובר השוויון" שלנו". הקשר אגב, ירוויח שכר התחלתי של 180 אלף דולר. על השאלה כיצד תשפיע ההתחמשות של היריבה לתואר בינואר אמרו במועדון: "ברור שתהיה לכך השפעה, אבל אנחנו מעדיפים להתרכז בקבוצה שלנו. בכל מקרה, בראון זה סוג של הצהרת כוונות".

התחרת החדשה שיצר בראון, העברה ששווה 1.9 מיליון שקל, היא החשש החדש של השחקנים שהעומק ישפיע גם על חדר ההלבשה. "התמודדנו עד עכשיו בעזרת הפציעות. כשיש לך את בראון ואוגו על עמדה אחת, ושניהם מסוגלים לשחק גם בעמדה הקדמית יותר בקישור, אתה מבין שאין מקום לשחקנים נוספים. זה יהיה מאבק בין ארבעה שחקנים שבכר מעריך מאוד, כל פעם אחד מהם ימצא את עצמו על הספסל". השאלה המרכזית היא מה הדבר אומר על רועי גורדנה. כזכור, בבאר שבע דחו את הידיעה לפיה הקשר רוצה לעזוב, אך בימים האחרונים נשלחו לנציגו של השחקן מסרים לפיו בכר לא בונה עליו. למרות זאת, כבר בראשון באר שבע תחסר את הובאן, מה שעדיין לא מבטיח כנראה את חזרתו לסגל. גורדנה יעזוב אם תגיע הצעה מתאימה מליגת העל. האפשרויות היחידות שלו הן קרית שמונה, שלא רוצה אותו כעת, והפועל תל אביב, שכבר התחזקה בעמדה הזאת. מבחינת בכר, הסגל הושלם. ייתכן שבהמשך יצטרף עוד שחקן התקפה, אבל לא שחקן משמעותי שבאר שבע תבנה סביבו את מסע האליפות שלה. אם תהיה בעיה בסגל, אומרים במועדון, הם יוכלו להחתים בהמשך העונה שחקן זר חופשי.

עופר ורטה שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול וובה בראון. ברני ארדוב
בהפועל באר שבע נרגשים. בראון/ברני ארדוב

בראון יגיע לבדיקות הרפואיות וצפוי להצטרף רק לקראת תום האימון של באר שבע, שייערך בשילוב מסיבת עיתונאים במתחם וסרמיל. מחר הוא יערוך את האימון המלא הראשון שלו בקבוצה והוא ייכלל בסגל לקראת המשחק בראשון. ג'ון אוגו, מהראן ראדי ומאור מליקסון צפויים להרכיב את חוליית הקישור, כשבראון יישב על הספסל. המשמעות: רועי גורדנה עשוי להיכלל שוב מחוץ לסגל. הקשר ממדגסקר, אניסה, ירד מהפרק לאחר שנשיא לודוגורץ מסרב לשחררו בשלב זה. על המגעים עם מכבי חיפה אמרו במועדון: "ברגע שהוא סיכם שלשום, לא היה ספק שיחתום. אם מישהו חשב שהעסקה הזאת תלויה בטרייד כזה או אחר, הוא טועה. בראון רצה לשחק רק בבאר שבע, ידענו שאם הוא עוזב את קריית שמונה הוא יחתום רק אצלנו".

כזכור, אתמול דיווחנו כי המשא ומתן בין אליניב ברדה להפועל באר שבע קרוב לסיכום. הצדדים צפויים לחתום ממש בקרוב על חוזה לעונה הבאה כשבסיומה יוחלט האם ימשיך במועדון או יפרוש. "השיחה התנהלה ברוח חיובית, ברדה הוא יותר מעוד שחקן במועדון והוא תמיד רצוי כאן כל עוד יוכל לשחק", אמרו במועדון. הקשר הדר ברד שוחרר ועבר למ.ס. באר שבע מליגה ב'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
רדף אחרי בראון הרבה זמן. בכר/קובי אליהו

במסיבת עיתונאים שקיימה הפועל באר שבע לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים, דיברו המאמן ברק בכר והמגן אופיר דוידזדה.

בכר בכר: "חיכינו בסבלנות להביא מישהו שמתאים למועדון כזה, הוא ראוי להיות חלק ממנו. אני יודע מה היכולות שלו והוא מתאים למרקם. כולם יודעים המטרות שלנו, והוא בהחלט מתאים להיות כאן, שמח שהוא הגיע. כל שחקן רוצה לשחק בקבוצה גדולה, ובאר שבע בלוול הזה. אני מוכן להתמודד עם צרות על מקום בהרכב, אנחנו בעיצומה של העונה, מתחילות פציעות ויש כרטיסים, רצינו את החיזוק הזה. אני אדע להתמודד עם צרות של עשירים. חשוב שתהייה תחרות טובה על ההרכב. שואפים להיות המועדון הכי גדול בארץ ואנחנו בדרך הנכונה".

על מצבו של רועי גורדנה: "הוא לא סיים את התפקיד שלו, מה שיש להגיד אני אומר לשחקנים ולא מוציא החוצה, הבאנו חיזוק, כולם ידעו שיגיע שחקן. אם יהיה משהו שתצרכו לדעת, נוציא בצורה מסודרת. הסגל כרגע טוב, אפילו מצוין. לא יכול להבטיח שיהיה או לא יהיה עוד חיזוק. כרגע גורדנה חלק מהמועדון, וזה המצב. אלכסנדר חלב הוצע לנו, אבל בשום שלב הוא לא היה מועמד".

על המשחק נגד בית"ר ירושלים: אני מאמין שיהיה משחק בסופו של דבר, לא מתעסק במה שהיא שאמרה. אני מסכים שהם באים לנצח, הם כבר ניצחו בטרנר בגביע ונבוא מוכנים, היא קבוצה מצוינת. אנחנו עוקבים אחריה, היא משחקת טוב. זה משחק צמרת לכל דבר, יהיה מעניין. אנחנו מגיעים לכל משחק, פותחים את כל האופציות ומתכוננים להכל. ערוכים לכל דבר, גם נגד צפיפות וגם נגד קבוצות שפותחות את המשחק, אלו שתי קבוצות שמשחקות כדורגל".

אופיר דוידזדה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
רוצה לשמח את העיר באר שבע. דוידזדה/קובי אליהו

אופיר דוידזדה: "כיף שוובה כאן, הוא שחקן איכותי ואני מכיר אותו. הוא יעזור לנו להשיג את המטרות העונה. התמודדנו יפה בעבר נגד בית"ר, נתרכז בעצמנו, זה בטרנר וזה מגרש ביתי, מציגים בו יכולת טובה ואני בטוח שנשחק טוב. היא במקום השלישי והיא קבוצה טובה, היחידה שניצחה אותנו בבית. אין ספק שמרגישים יותר עצמה העונה מאשר זו שעברה, קבוצות מסתגרות מולנו, אבל אנחנו עם החיבור, הוא טוב, ונבוא לנצח כמו כל משחק. אנחנו במקום הראשון, זה צריך לתת לנו ביטחון. לא מפתיע אותנו שמכבי תל אביב טובה, הם לא יוותרו לנו. נבוא להתרכז בעצמנו, אם נעשה את העבודה בכל משחק, נשיג את המטרות. כל שחקן חולם על תארים, נעשה הכל כדי לשמח את העיר הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully