וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "יש לא מעט שחקנים שלא כשירים למשחק מול קאזאן"

19.1.2016 / 21:30

אוחיון, סמית' ורנדל לא כשירים במאה אחוז אך ישחקו מול הרוסים ביורוקאפ (רביעי, 19:55, שידור ישיר בוואלה! ספורט). המאמן מודאג: "לא מצליח לחבר שני אימונים עם סגל מלא"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי, 19:55, שידור ישיר בוואלה! ספורט) את קאזאן לקרב על המקום הראשון בבית י"ג של היורוקאפ. שתי הקבוצות מתייצבות להתמודדות המסקרנת במאזן מושלם של 0:2 בשלב הבתים השני. גל מקל לא יוכל עדיין לעמוד לרשותו של ז'אן טבק, וישחק החל מהסיבוב השני של המפעל. יוגב אוחיון סובל מפציעה ממושכת בקרסול ולא יתלבש, דווין סמית' סובל גם הוא מפציעה בקרסול אך אמור לשחק וכמוהו גם בריאן רנדל, שלא כשיר לחלוטין. דרגאן בנדר יחמיץ כשבוע בשל נקע ברגל.

"אנחנו משחקים מחר מול אחת הקבוצות הטובות ביותר בבית שלנו, עם סגל שחקנים ברמת יורוליג", אמר טבק במסיבת העיתונאים. "ב- VTB ובגביע היו להם תוצאות טובות. זו קבוצת פיק אנד רול טובה, קבוצה מאוד חזקה ואני מקווה שמחר יהיה פה היכל מלא ונקבל את התמיכה והדחיפה שמאוד חשובה לנו. זו לא פעם ראשונה שאנחנו מוצאים את עצמנו אחרי הפסד בליגה בהתמודדות חשובה אירופית. יש לנו לא מעט שחקנים שלא כשירים למשחק ולא סיימו את אימון הערב, אין טעם לעבור על השמות. אני מקווה שיתאוששו לקראת מחר. אני לא מצליח לחבר שני אימונים עם סגל מלא".

על ההפסד למכבי אשדוד אמר המאמן הקרואטי: "חוסר באנרגיה זה חוסר בגאווה. כשאתה משחק מול קבוצה שכבר ניצחה אותך ולא מגיע מולה כדי לנצח זה חוסר בגאווה. ראינו הרבה וידאו וניסינו לתקן טעויות מההפסד לאשדוד כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו. יש לנו הרבה בעיות, בעיקר שבחודש האחרון אנחנו משחקים עם פוינט גארד אחד. אוחיון פצוע והוא מקריב עבורנו המון ומסכן את הקריירה שלו בשביל הקבוצה. מתי מקל יקבל את השחרור? אין לי מושג, מקווה שבקרוב. הוא משתלב לאט לאט ואני מאמין שיהיה בסדר".

מצב רוח טוב באימון. טבק ומקל/קובי אליהו

היריבה נחשבת לאחת הקבוצות הטובות במפעל. קאזאן סיימה את שלב הבתים הראשון של היורוקאפ במאזן 3:7, ומחר, כאמור, היא מגיעה עם 0:2. ב-VTB החבורה של יבגני פשוטין עומדת על 2:13, שנייה רק לצסק"א מוסקבה. כוכבה הגדול הוא אקס מכבי תל אביב קית' לנגפורד שקולע העונה 20 נקודות למשחק במסגרת היורוקאפ, ומסיימים לו קווינו קולום, אקס הפועל ירושלים ארט פרחוסקי, קוסטס קיימאקוגלו, ארתור מילאנקיס ואחרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קית' לנגפורד שחקן קאזאן. קובי אליהו
כוכב היריבה. לנגפורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully