וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון ההגנה של עכו: ערן זהבי קילל את חטאב ודרך על רגלו?

בקבוצה מתכוונים להגיע לבית הדין ביום רביעי עם סרטון המוכיח, לטענתם, כי גם לקפטן מכבי תל אביב חלק משמעותי בתקרית בסיומה הורחק הבלם: "קוראים לאחידות, מן הראוי שגם זהבי ייענש"

יוסי ציפקיס

צפו בסרטון ההגנה של הפועל עכו

שחקן הפועל עכו עוביידה חטאב יעמוד מחר (רביעי) לדין על הפגיעה בערן זהבי במשחק מול מכבי תל אביב אמש. כזכור, הבלם בעט בכוכב האלופה ללא כדור בדקה החמישית, הורחק, ולאחר מכן טען כי זהבי קילל אותו. קפטן הצהובים הגיב לכך בסיום ואמר: "קריאות גזעניות? שיחזור בו. הוא יצא טיפש במשחק, שלא ייצא טיפש גם עם האמירות האלו. שלא יגיד שקיללתי. תלכו לטלוויזיה ותראו מה באמת קרה. שוב, שיחזור בו לפני שייצא מטומטם".

הערב שחררה עכו את סרטון ההגנה איתו היא מתכננת להגיע לבית הדין מחר, ובו, לטענתה, תיעוד של זהבי מקלל את חטאב, דורך על רגלו באופן מכוון, זורק לעברו מילים ועושה הצגות מול השופט כבר בדקה הראשונה.

"בקבוצה קוראים לאחידות, אם חטאב נענש אז מן הראוי שבאותה המידה כך גם ערן זהבי יענש. אם ערן זהבי לא יענש, באותה מידה חטאב לא אמור להיענש", אמרו בעכו. "בנוסף, לא צורף בסרטון ההגנה, ערן זהבי מתועד שוב בהתנהגות לא ספורטיבית כאשר הוא לא מאפשר לחטאב להתקרב אליו ודוחף אותו ללא הספק תוך מילים שהוא זורק לעברו".

מנכ"ל המועדון, רפי סולטן, הוסיף: "לא יתכן ששופטים יעשו הנחות לערן זהבי. אם עיקרון הצדק היה פועל במקרה המדובר, גם זהבי היה אמור לקבל אדום או לחלופין שניהם היו צריכים להיות מוצהבים. אני מקווה שבית הדין יפעל משורת הדין ויזכה את עוביידה, או לחלופין שגם זהבי יענש".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, מול שחקן הפועל עכו, עוביידה חטאב. יוסי ציפקיס
מי צודק? חטאב וזהבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully