וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מאיימת: "אם נענש ברדיוס או הורדת נק', לא נופיע למשחקים"

19.1.2016 / 18:49

הקבוצה מהבירה הוציאה הודעה חריפה בעקבות הכוונה להעמיד אותה לדין על אירועי המשחק מול סכנין: "אנחנו המומים, קל לנופף מולנו בחרב. איך נותנים לאזרחי המדינה לבזות את ההמנון. זו הסתה וקריאת תיגר. לא נקח צד במשחק המכור הזה". התקדמות במשא ומתן על שכטר

one

בווידאו: 0:1 לבית"ר ירושלים על בני סכנין

בבית"ר ירושלים לא נרגעים מהחלטת תובע ההתאחדות, ניר רשף, שהחליט להעמיד לדין את הקבוצה לדין בגין האירועים ב-0:1 על בני סכנין.

לאור האירועים, בבית"ר החליטו להוציא הודעה רשמית: "אנחנו המומים, ההתנהלות סביב נושא המשחק מול בני סכנין של כל הגורמים האחראים, לרבות מנהלת הליגה הולידה את המצב בו אנו עומדים כעת. איך יכול להיות שמועדון שמשלם מכיסו כל כך הרבה כסף לצורך שיטור ואבטחה צריך גם לשאת בעונש, לאחר שעמדנו בכל הדרישות מצד המשטרה. במשחק המקביל בסכנין עמדנו תחת מתקפה והתקפה שסיכנה חיי אדם, נשמעו קריאות גזעניות, הושלכו חפצים לעבר כר הדשא ולעבר שחקני הקבוצה שלנו והעונש? מינורי בעליל".

"רק מולנו קל לנופף בחרב כל העת. איך יכול להיות שבמדינת ישראל יבואו בטענות כלפי קבוצה אשר משמיעה את ההמנון הלאומי ויטענו כן מדובר בהתרסה?!?! בושה להעלות כלל את הרעיון הזה. איך יכול להיות שבחסות הדמוקרטיה ירשו לעצמם אזרחי המדינה, אשר נהנים ממנעמיה לצאת כנגד המדינה, כנגד ההמנון ועוד לקרוא ליציאה למלחמה (בדם ורוח נפדה את אל- אקצע), אין לזה פרשנות אחרת פרט להסתה וקריאת תיגר על שלטון החוק ועל זהות המדינה כמדינה יהודית".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
התריע בתחילת העונה. טביב/יוסי ציפקיס

"כשברחובות ישראל נרצחים אזרחים (ברובם יהודים) בידי אזרחים על רקע לאומני, אין אלא לראות בהתנהגות אוהדי בני סכנין כחפצי מלחמה, שטופי שנאה ומעודדי הרצח. נשמעו קריאות שמחה ועידוד על הרצח הנורא בעתניאל יממה קודם. אבוי למדינה אשר נותנת יד לאמירות וקריאות מעין אלו. פשטנו רגל!!! בכל מדינה מתוקנת אחרת קריאות כמו אלו שנשמעו מצד אוהדי בני סכנין, היו עוצרים את המשחק, מרוקנים את היציע ואת כל הנוגעים בעניין זה היו משליכים לבית הסוהר - בחסות הדמוקרטיה. רק אצלנו במדינה נותנים לפחד מקריאות מעין אלו להיות מאובנים וחסרי פעולה".

מבעוד מועד (בתחילת העונה) פנה אלי טביב לאנשי מנהלת הליגה בהצעה שקהל החוץ במפגשים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין לא יותר להגיע למגרש. ההצעה נדחתה. במקום זה קיבלנו זירת קרב בשני מקרים. מה זה אם לא חוסר אחריות של אנשי מנהלת הליגה?!?! הרי מנהלת הליגה אמורה להיות למען ולטובת הקבוצות ולא ההיפך. התחושה היא כי יושבים במנהלת אנשים שכל רצונם להתעסק בכמה גדלה או לא גדלה ההכנסה, לא זו חזות הכל!!! קל להתהדר בנוצות לא להם (עניין זכויות השידור), ולנוח על זרי הדפנה וכל זאת בעקבות דיל שאינו מריח טוב כדי "לסלק" זכיין אופציונאלי חדש".

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. יוסי ציפקיס
מתקרב לבית"ר. איתי שכטר/יוסי ציפקיס

"מה עם הצעות ופתרונות אופרטיביים לטובת הקבוצות? במקרים כמו אמש למנהלת הליגה תפקיד חשוב לטובת הקבוצות ולא ההיפך. אין ספק שקל, נוח ואף מכוון לפגוע בבית"ר ירושלים למרות הניסיונות האמיצים של המועדון להילחם באלימות ובגזענות. אם יוחלט להעניש את הקבוצה במשחק רדיוס ו/או הפחתת נקודות למרות כל מה שנעשה מצידנו, הקבוצה לא תופיע למשחקים יותר. אין טעם ואין תכלית בריטואל הזה. אנחנו כבר לא לוקחים צד במשחק המכור הזה. שמנהלת הליגה, המשטרה ובית המחוקקים ייקחו את האחריות על הנעשה כאן".

גם בעמותת האוהדים הגיבו לדברים: "עמותת האוהדים תומכת ומברכת על החלטת המועדון. אנחנו מקווים כי החלטת המועדון תיוותר בעינה והמילים ילוו במעשים. רדיוס לבית"ר או הפחתת נקודות = אי הופעה למשחק ונראה את כולכם מתמודדים בלי בית"ר בליגה".

בתוך כך, מכבי חיפה הבהירה לבית"ר היום כי היא מוכנה לשלם כחמישים אחוז משכרו של איתי שכטר. אם אלי טביב ייענה להצעה, החלוץ יצטרף לקבוצה כבר בימים הקרובים. בבית"ר אמורים לקבל החלטה סופית בעניין מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully