וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקני הפועל תל אביב: "לא מעניין אותי כשרונות, רק נקודות"

מאמן האדומים פתח קדנציה שנייה בחודורוב עם שיחה נוקבת: "לא רוצה לראות חיוכים עד שהמצב ישתפר". השחקנים כבר מתלהבים: "האימון ברמה גבוהה, רואים שהוא התגעגע". המאמן מעוניין לצרף שני חלוצים

one

בווידאו: הפועל תל אביב מפסידה 1:0 להפועל כפר סבא

הפועל תל אביב יצאה היום (שלישי), בפעם המי יודע כמה, לדרך חדשה, כאשר אלי גוטמן, שמונה בשבוע שעבר למנג'ר, הפך להיות מאמן הקבוצה ואילו גיא לוי נפרד מהמועדון ומהשחקנים. עד אתמול בלילה לא היה ברור אם לוי אכן ימשיך כעוזרו של גוטמן או יעזוב את המועדון. במהלך הלילה ניסו גוטמן ואנשי הנהלת הפועל לשכנע את לוי להישאר, אך לאחר שזה הבין כי סמכותיו יקוצצו והוא יהפוך למן סוג של עוזר מאמן, הוא בחר שלא להמשיך בקבוצה ולמעשה נפרד מהמועדון. "דברים לפעמים לא מסתדרים", אמר לוי בשיחתו האחרונה עם השחקנים. "הכדורגל זה מקצוע אכזרי. יש פה סגל טוב מאוד ואני מאמין בכם".

"זה היה ברור לכולם שזה יקרה מהיום הראשון שגוטמן התמנה" אמר גורם בהפועל, "זה לא שהיה מתח בין אלי לבין גיא וזה לא שהם ניסו שזה יעבוד, אבל זה ברור לכולם שהשידוך הזה לא יחזיק מעמד הרבה".

גוטמן החל את הקדנציה השנייה במועדון כמאמן בשיחה עם השחקנים בה אמר: "המצב שלנו בטבלה לא נותן לאף אחד סיבה לחייך. אני לא רוצה לראות צחוקים או חיוכים פה עד שהמצב שלנו לא ישתפר. לא מעניין אותי כרגע כשרונות אלא נקודות".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חדש ישן. גומטן/קובי אליהו

גוטמן ערך אימון ארוך ועבד על מספר דברים. כבר באימון הראשון אפשר היה להרגיש התלהבות מהמאמן החדש: "אי אפשר שלא להתרשם מהרמה הגבוהה באימון", אמר אחד השחקנים, "הוא עבד על מספר אלמנטים ואלה דברים שלא היו לנו כל העונה. רואים שהתגעגע לאמן ושזה המקום הטבעי שלו. הקבוצה עברה יותר מידי זעזועים העונה וזה קשה. יש לנו משחק על שש נקודות ביום שבת ואם לא ניקח בסכנין נקודות נהיה בבעיה אמיתית".

נראה כי לפחות בזמן הקרוב גוטמן יעביר את האימונים ויעבוד כמאמן לכל דבר. ייתכן כי המנג'ר/מאמן ימנה בהמשך הדרך מאמן נוסף לקבוצה במקומו של לוי. לצד זה, גוטמן מעוניין לצרף לפחות שני חלוצים לקבוצה כשנראה כרגע כי שניהם יהיו זרים, למרות הרצון לראות עוד חלוץ ישראלי בסגל האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully