וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אנס דאבור ייצא להתרשמות בליגה השנייה בשוויץ

19.1.2016 / 14:48

הקשר ינסה להרשים בביל-ביין מהליגה אך אם הדבר לא ייצא לפועל, הוא עשוי לחתום בבני לוד. בצוות המקצועי מעוניינים לשחרר את פז'מיסל קובארז', יואב כץ מסרב. אושרי רואש לא סובל מקרע

one

קשרה של הפועל חיפה אנס דאבור יצא להתרשמות בקבוצת ביל-ביין מהליגה השנייה בשוויץ ועשוי לעבור לשורותיה. אם לא ירשים את ראשי המועדון מהליגה השנייה במדינה בה משחק אחיו מונאס, צפוי דאבור לעבור לבני לוד.

שחקן הפועל חיפה, אנס דאבור. ברני ארדוב
יעבור לשוויץ? דאבור/ברני ארדוב

דאבור ביקש מראשי הפועל חיפה שחרור ואתמול קיבל הודעה מהצוות המקצועי שהוא רשאי לצאת לשוויץ להתרשמות. אחרי שיגיע להסדר של כמה פרטים אחרונים, יעזוב השחקן את המועדון סופית כשכרגע הקבוצה השוויצרית והקבוצה מהליגה הלאומית הן שתי האופציות המובילות עבורו. גם אמיר אבו ניל והישאם כיוואן עשויים לעזוב, אלא שבשלב זה בקבוצה לא מתכוונים לשחרר את השניים ומעוניינים שיישארו במועדון.

בנוסף, בצוות המקצועי מעוניינים לפנות מקום של זר באמצעות שחרורו של השוער הצ'כי פז'מיסל קובארז', אבל הבעלים יואב כץ אינו מעוניין לשחררו. כץ רוצה להשאיר את קובארז', שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב לניב אנטמן, לפחות עד סוף העונה. במועדון ינסו לשכנע את הבעלים לשנות את ההחלטה עד תום מועד ההעברות.

צילום האולטרסאונד שעשה קפטן הקבוצה אושרי רואש שלל את החשש מקרע בגיד האכילס. רואש סובל מחבלה במקום והוא אמור לחזור לפעילות בשבוע הבא. בינתיים הוא ממשיך בטיפולים אצל פיזיותרפיסט הקבוצה דובי שטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully