וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק שטף את שחקני מכבי תל אביב באימון, בנדר ייעדר כשבוע

19.1.2016 / 12:44

מאמן מכבי תל אביב מנסה לעורר את שחקניו מאז ההפסד לאשדוד: "זו הגאווה שלנו". חשש ממצבת הפצועים הארוכה, הפורוורד הסובל מנקע בכף הרגל יזדקק למנוחה של כשבוע

one

לאחר שספגה הפסד מביך מול מכבי אשדוד, תנסה מכבי תל אביב להתאושש מחר במשחק היורוקאפ מול קאזאן הרוסית. באימונים האחרונים המאמן ז'אן טבק שטף את השחקנים, כשהוא דורש מהם להציג אגרסיביות מוגברת. "זו הגאווה שלנו", הבהיר המאמן לשחקנים.

דראגן בנדר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייעדר כשבוע. בנדר/קובי אליהו

בתוך כך, במכבי חוששים ממצב הפצועים, בריאן רנדל ודווין סמית' לא ממש כשירים אך משחקים, ועתה מסתבר כי דראגן בנדר, שנפצע במהלך המשחק מול אשדוד, סובל מנקע בכף הרגל וצפוי להיעדר כשבוע. במכבי מנסים להשיג את השחרור מהכוכב האדום של גל מקל, כשאם לא ישיגו את השחרור נראה כי זה יגיע לבוררות בפיב"א. הצהובים מאמינים כי בשבוע הבא יצליחו להשיג את השחרור כדי לרשום את מקל לאירופה.

מאמן קאזאן יבגני פאשוטין אמר לקראת המשחק: "מכבי תל אביב קבוצה מאוזנת שמשחקת כדורסל חיובי. נצטרך לשחק בקור רוח ובתבונה. נצטרך לעצור את השחקנים המרכזיים שלהם, טיילור רוצ'סטי ודווין סמית' ולדאוג שאונואקו ואמבקווה לא יעשו לנו צרות".

בתוך כך, ראשי מכבי תל אביב ערכו אתמול את המפגש השנתי עם המפרסמים ונותני החסות של הקבוצה. במפגש, שנערך במוזיאון "היכל המכבים", נשאו דברים שמעון מזרחי, דיוויד פדרמן ואלי דריקס, שהודו למפרסמים על שיתוף הפעולה הפורה והציגו בפניהם תוכניות לעתיד, עם דגש על הצורה החדשה של היורוליג החל מהעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully