וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי סיים את תפקידו בהפועל תל אביב, אלי גוטמן יאמן

גיא לוי סירב לאפשר לגוטמן להעביר את האימונים, ואחרי פגישה עם הבעלים אמיר כבירי הוחלט להיפרד "ברוח טובה ובהסכמה הדדית" אחרי פחות משלושה חודשים. גוטמן מעביר את אימון הבוקר של האדומים

קובי אליהו

בווידאו: אלי גוטמן מצהיר שלא יחליף את גיא לוי

אחרי ימים ארוכים של ספקולציות וחוסר ודאות, גיא לוי עוזב את הפועל תל אביב, כך הודיע היום (שלישי) המועדון באופן רשמי. אלי גוטמן, שמונה בשבוע שעבר למנהל על, יהפוך מיידית למאמן בפועל וישמש כסמכות המקצועית העליונה במועדון. גוטמן מעביר את אימון הבוקר של האדומים, אחרי שלוי נפרד מהשחקנים. כפי המסתמן, העזיבה באה על רקע אי הסכמתו של לוי לאפשר לגוטמן להעביר את האימונים.

"בתום פגישה בין הבעלים אמיר כבירי והמאמן גיא לוי, החליטו הצדדים להיפרד ברוח טובה ובהסכמה הדדית", נמסר מהפועל תל אביב. "אנו מודים לגיא לוי על תרומתו להפועל תל אביב ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו. גיא לוי נפרד מהשחקנים ומהצוות לפני תחילת האימון ואיחל להם בהצלחה בהמשך דרכם".

כזכור, מאז שמונה אלי גוטמן לתפקיד המנג'ר גבר חוסר הוודאות במועדון בנוגע לקבלת ההחלטות המקצועיות. במקביל לתוצאות המאכזבות של הקבוצה גברה גם האכזבה מגיא לוי, והציפייה שגוטמן ייקח פיקוד. ביום, כאמור, זה הפך לרשמי.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גוטמן באימון היום/קובי אליהו

לוי (49) מונה לתפקיד בתחילת נובמבר, אבל המשחק הראשון בו עמד על הקווים היה ב-23 בנובמבר, בו הובסו האדומים 3:0 על ידי מכבי חיפה. בסך הכול הוציאה הפועל תל אביב תשע נקודות אפשריות מ-30 תחת המאמן, שגם הצליח להוביל את האדומים לשמינית גמר גביע המדינה לאחר דו קרב פנדלים נגד הפועל נצרת עילית מהלאומית. לוי אימן לפני כן את הפועל פתח תקוה, הפועל בית שאן, צפרירים חולון, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא, בני יהודה, הנבחרת הצעירה, הפועל באר שבע, עירוני רמת השרון, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, בני סכנין, בית"ר ירושלים ועכשיו את הפועל תל אביב.

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גיא לוי לאחר הפגישה היום/קובי אליהו
גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לוי/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב (שני משמאל) עם עוזרו וואליד באדיר. קובי אליהו
גוטמן עם באדיר באימון/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גוטמן באימון/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב (אמצע) עם שחקני הקבוצה. קובי אליהו
גוטמן משוחח עם השחקנים/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully