וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר צלישר חתם בעירוני קרית שמונה עד תום העונה עם אופציה

19.1.2016 / 10:22

קשר רמת השרון, במכבי נתניה בעברו, חתם עם אופציה לשלוש עונות נוספות. שרצקי רוצה להתחזק בחלוץ ישראלי, הירש המועמד המוביל. הערכה: בראון יעבור למכבי חיפה או להפועל באר שבע

one

קשר עירוני רמת השרון עומר צלישר חתם היום (שלישי) בעירוני קרית שמונה עד תום העונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. צלישר, ששיחק במכבי נתניה בעבר וכן בנבחרות הנערים והנוער השונות, יצטרף מיידית לקבוצה.

בקרית שמונה רצו להתחזק בעוד קשר מרכזי מתוך הכרה בכך שייתכן שוובה בראון יעזוב להפועל באר שבע או מכבי חיפה. מלבד צלישר, בקבוצה רוצים מאוד להתחזק בחלוץ ישראלי כשהשם הבולט הוא שחר הירש ממכבי חיפה. בשלב זה לא ברור אם מכבי חיפה תשחררו וייתכן שזה יקרה רק בעסקת טרייד על בראון או על אופיר מזרחי. גם חן דילמוני עשוי להיכלל בעסקה שכזו.

במקביל, בקבוצה אופטימיים לגבי הסיכויים של אחמד עאבד לשחק מול מכבי חיפה כאשר במקביל נעשים ניסיונות להכשיר את גיא חיימוב למשחק. גם קאסיו פרננדס בספק וההערכה היא שהסיכויים שלא ישחק מול חיפה גבוהים. בקבוצה מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול חיפה ומבינים שחוץ מניצחון כל תוצאה אחרת תרחיק אותם מהמקום המוביל לפלייאוף העליון. "זה משחק העונה שלנו ללא ספק", אמר שחקן בקבוצה. "כולם מבינים את החשיבות. אם אנחנו רוצים להציל את העונה ולהיות בפלייאוף העליון אנחנו חייבים לחזור עם ניצחון".

שוער הפועל ניר רמת השרון, גולן אלקסלסי, עם עומר צלישר. ברני ארדוב
בדרך צפונה. צלישר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully