וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים החדשים של אדידס: האחים אלתרמן

19.1.2016 / 8:31

התאומים, ששלטו ללא עוררין בענף הטריאתלון הישראלי במשך יותר מעשור, משמשים כיום כמאמני ריצה ומתחרים בדרג חובבני. המטרה הראשונה: תחרות איש הברזל שתתקיים בסוף החודש באילת

האחים אלתרמן. אדידס, אדידס
האחים אלתרמן. 11 תארים וחברות בסבב הבינלאומי/אדידס, אדידס

אלופי ישראל בטריאתלון לשעבר ומאמני הריצה, התאומים רן ודן אלתרמן חתמו הסכם חסות עם חברת אדידס לאחר 11 שנים במהלכן היו תחת חסותה של המתחרה נייקי.

האחים אלתרמן התפרסמו כמובילים הבלתי-מעורערים של ענף הטריאתלון הישראלי. בין השנים 2001 – 2011 זכו התאומים בתארים אלופי ישראל בטריאתלון, כאשר רן מחזיק בחמישה תארים של אלוף ישראל בטריאתלון ודן מחזיק בשישה תארים של אלוף ישראל בטריאתלון.

הצטיינותם הובילה אותם לזירה הבינלאומית, שם היו לישראלים הראשונים שהצליחו להתברג לתחרויות הגמר של אליפויות העולם ואליפויות אירופה, תוך שהם הופכים לחברי קבע במועדון היוקרתי של הטריאתלון העולמי – מועדון סבב גביע העולם, שבין היתר מאפשר לצבור את הניקוד המדרג את רשימת המתחרים לאולימפיאדה.

לאחר פרישתם מהסבב המקצועני פנו התאומים לקריירת אימון ופתחו את "קבוצת אלתרמנס", במטרה לאתר את הדור הבא של ספורטאי העילית של ישראל במקצוע הטריאתלון. במסגרת החוזה החדש, יזכו השניים וחניכיהם לאימוץ ותמיכה של אדידס, ויתחרו תחת חסותה.

בסוף החודש יתחרה דן אלתרמן לראשונה, למרחק של איש ברזל מלא בתחרות "ישראמן אילת", שכולל שחיה למרחק של 3,800 מטרים, רכיבה למרחק של 180 ק"מ ו- 42.2 ק"מ ריצה. לפני כשנתיים התחרו שניהם יחד למרחק חצי איש ברזל בתחרות "ישראמן אילת" ותפסו את שני המקומות הראשונים.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully