וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון קורק, מנהל מחלקת הנוער של בני יהודה, הלך לעולמו

18.1.2016 / 22:22

קורק נפטר בגיל 72 אחרי שאושפז בימים האחרונים בעקבות מחלה. משה דמאיו: "זה כואב מאוד. הוא היה אחד האנשים הכי חזקים בכדורגל הישראלי, איבדנו אדם נדיר". קורק שימש כמנהל מכבי תל אביב בעבר

שמעון קורק. עמי שומן
עצוב. קורק/עמי שומן

שמעון קורק, מנהל מחלקת הנוער של בני יהודה, נפטר היום (שני) בגיל 72. קורק שימש בעברו כמנהל מכבי תל אביב, אבל עזב את תפקידו בסיום עונת 2001/02. כעבור שלוש שנים נעתר קורק לפנייה של חזי מגן ומשה דמאיו לשמש כמנהל מחלקת הנוער בבני יהודה, תפקיד ששימש בו ממש עד התקופה האחרונה.

בשבועיים האחרונים חלה קורק ומצבו הורע, ושלשום הוא אושפז בבית החולים כשהוא במצב קשה. בשעות הערב התקבלה הבשורה הקשה על מותו. משה דמאיו, הבעלים של בני יהודה, אמר: "שמעון היה אחד האנשים הכי חזקים בכדורגל הישראלי, במיוחד בתקופה שלו במכבי תל אביב. הייתה לו תרומה רבה ואישיות מדהימה. הוא גידל דורות של ילדים שעברו דרכו בבני יהודה וקידם את מחלקת הנוער. הוא יחסר לכולנו".

על ההיכרות האישית שלו עם קורק אמר דמאיו: "אני מכיר אותו שנים עוד מהתקופה שהוא היה במכבי. היינו חברים טובים מאוד. אחרי שהוא עזב את מכבי, פניתי אליו והצעתי לו לשמש יושב הראש של בני יהודה, והוא שמח להגיע. עבדנו יחד המון שנים. אין ספק שהכדורגל הישראלי איבד בן אדם נדיר".

ממכבי תל אביב נמסר: "משפחת מכבי תל אביב מרכינה ראש ושולחת את תנחומיה למשפחת קורק בעקבות מותו של שמעון קורק, ששימש כמנהל הקבוצה הבוגרת בשנות ה-90 ומנהל מחלקת הנוער משך שנים ארוכות".

ממנהלת הליגות נמסר: "מנהלת הליגות מרכינה את ראשה עם לכתו בטרם עת של שמעון קורק ז"ל. שמעון קורק, מנהל הקבוצה המיתולוגי של מכבי תל אביב בעבר ויושב ראש מחלקת הנוער של בני יהודה בהווה, הלך לעולמו בגיל 72 לאחר מאבק במחלה קשה. יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully