וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "יש שתי ליגות בארץ היום, אנחנו ראשונים בליגה השנייה"

מאמן בית"ר ירושלים ניתח את מצב הקבוצה אחרי ה-0:1 מול בני סכנין, שהגדיל את הפער שלה מהמקום הרביעי לשבע נקודות. איינבינדר: "יצאנו מאושרים". אבוקסיס: "כואב לי על הקהל הגדול שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על בני סכנין

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 0:1 את בני סכנין במסגרת המשחק המרכזי במחזור ה-19 בליגת העל. שער של לידור כהן בדקה ה-34 סידר לקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ניצחון אחרי שני הפסדים ברציפות - מול הפועל כפר סבא בליגה ומכבי חיפה בגביע - והגדיל את הפער מהמקום הרביעי לשבע נקודות. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה רע מאוד מבחינה התקפית והפער שלה מהקו האדום הוא נקודה אחת בלבד.

עם פתיחת המשחק, הולשכו אבוקות מצד אוהדי סכנין. דובר משטרת מרחב שרון עדכן: "נעצרו עד כה ארבעה אוהדי בית"ר ירושלים בחשד למעורבות בקטטה מחוץ לאצטדיון והשלכת אבן. נעצר אוהד בני סכנין בחשד להשלכת אבוקה למגרש". עימות בין אוהדי בית"ר ירושלים לאוהדי בני סכנין. אוהד סכנין הותקף והיה צריך להתפנות לבית החולים. אוהדי סכנין טענו: "לא עשינו כלום, תקפו אותנו". האוהד עצמו סירב להתפנות לבית החולים כי הוא רוצה לצפות במשחק. אוהדי סכנין טוענים ששני אוהדים נוספים הותקפו ברכבת בדרך לפתח תקוה.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר במשחק/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים סלבודואן דראפיץ' אמר לאחר המשחק: "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד. הגענו אחרי שני הפסדים ואנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים. היה לנו חשוב מאוד להגדיל את הפער מהמקום הרביעי לשבע נקודות ואני שמח שעשינו את זה. אני חושב שהגענו למצבים היום, כמו שהגענו גם נגד כפר סבא. דובב גבאי נפצע לפני המשחק ולא היו לנו אופציות מהספסל. הסגל שלנו קצר".

על המגעים של בית"ר עם מכבי חיפה לגבי איתי שכטר אמר המאמן: "אני לא יודע איפה זה עומד. אנחנו בודקים עוד כמה אופציות. אם נוכל להתחזק בשניים או שלושה שחקנים, זה יהיה מצוין. יש לנו קבוצה מצוינת ולא סתם אנחנו במקום השלישי מרחק של שבע נקודות מהמקום הרביעי. היה לנו חשוב מאוד להגיע לפה ולנצח היום. רצינו להיות בפלייאוף העליון. יש היום שתי ליגות: מכבי תל אביב, הפועל באר שבע וכל השאר. אנחנו במקום הראשון בליגה השנייה. אנחנו רוצים להיות הכי טובים שיש, לשחק הכי טוב שיש. אם נוכל להישאר במקום הזה ולהגיע לאירופה, אני אהיה שמח".

קשר בית"ר ירושלים דן איינבינדר אמר: "לא היה משחק גדול, היה מזג אוויר שקשה לשחק בו. אנחנו לוקחים את שלוש הנקודות וזה הכי חשוב. אני שמח שהתאוששנו מההפסד בגביע. אני שמח שאנחנו יוצאים מאושרים. אני חושב שהניצחון היום יכול להראות על אופי, של הקבוצה ושל שחקנים באופן אישי. בשבילנו זה רק שלוש נקודות, בשבוע הבא יש לנו משחק קשה מאוד. ממחר נתחיל להתכונן למשחק מול הפועל באר שבע. אני מאמין מאוד בחברים ובקבוצה, אנחנו מועדון גדול ונגיע להשיג תוצאה טובה מול הפועל באר שבע שעושה עונה נהדרת. אנחנו בעונה טובה".

לידור כהן חוגג/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס אמר: "מבחינה התקפית היה לנו משחק חלש, מבחינה הגנתית סגרנו את בית"ר ברוב המקרים ועשינו עבודה טובה. מבחינה התקפית לא הבאנו יכולות היום. שחקנים חשובים שלנו לא היו במשחק היום ויש שחקנים שאני מצפה מהם להרבה יותר. במחצית הראשונה היה ממש לא טוב. במחצית השנייה היה קצת יותר טוב, ממש קצת, אבל זה לא היה מספיק".

אבוקסיס נשאל על הסגל הקצר שלו ואמר: "מאמן שיש לו סגל, כל עוד השחקנים נמצאים בסגל, צריך להשתמש בכל מי שיש. זה מה שאני אמשיך לעשות. יש לנו שחקנים טובים, אבל צריך שהם יראו הרבה יותר יכולת. אני חושב שהרבה שחקנים שלנו התרגשו היום. לקחו את המשחק הזה כבד מדי. לא הראינו יכולות היום. חבל. למרות ההפסד, נמשיך לחבק את השחקנים ולהוציא מהם יכולת גבוהה יותר כבר במשחקים הקרובים.

"אנחנו נקודה מהקו האדום ובמצב קשה מאוד, אבל כך הקבוצה נמצאת כבר הרבה זמן בליגה. חבל, כי אם היינו מראים קצת יותר יכולת בהתקפה, היינו יכולים לצאת עם נקודה לפחות. כואב לי על הקהל הגדול של בני סכנין שהגיע. מעצבן אותי שלא הראינו יכולת גבוהה. המשחק מול הפועל תל אביב הוא קריטי, אבל כל משחק יהיה קריטי מבחינתנו עד הסוף. ננסה לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים כדי שיהיו לנו יותר אפשרויות ואם נצליח לעשות את זה, ניראה טוב יותר".

מגן סכנין עלי עוסמאן: "לא באנו למשחק היום. היה נראה שהמשחק הלך ל-0:0, אבל כל השחקנים לא באו מוכנים. אכזבנו את הקהל ואת כל אלה שאוהבים את הקבוצה וראו את המשחק בטלוויזיה. אין מה לעשות, זה רק משחק אחד. מדובר רק במשחק אחד. אנחנו קבוצה שנלחמת כל הזמן. היום אכזבנו את עצמנו, את המועדון, את הקהל שבא לפה. במחזור הבא אנחנו נגד הפועל תל אביב ונקווה להשאיר את הנקודות בדוחא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully