וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: האיגוד דורש להבטיח את קיום הצ'רטר האולימפי בכל האירועים

18.1.2016 / 19:40

איגוד השייט שלח מכתב לקרלו קרוצ'ה, נשיא ההתאחדות הבינלאומית, בו הוא מבקש להבטיח את השתתפותם של שייטי ישראל בכל האירועים העתידיים. היו"ר, גילי אמיר: "רוצה שישראל תתחרה כשווה בין שווים"

גילי אמיר יו"ר איגוד השייט. יוסי ציפקיס
רוצה שהתחייבו על כך ששייטים ישראלים יתחרו בצורה חופשית. גילי אמיר/יוסי ציפקיס

אחרי החלטת הנהלת איגוד השייט הבינלאומי כי מעתה ינקטו צעדים כלפי מדינה שלא תקפיד על קיום הצ'רטר האולימפי במהלך אירועים בינלאומיים, באיגוד השייט של ישראל דורשים להבטיח את השתתפות ספורטאי ישראל בכל האירועים העתידיים. בין האירועים, אליפות העולם לנוער, שתיערך בדצמבר 2016 בעומאן ותחרויות קרובות שמארגנת ההתאחדות הבינלאומית, כמו גמר סבב תחרויות גביע העולם, בחודש אוקטובר באבו דאבי.

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט, אמר: "אני דורש מהתאחדות השייט הבינלאומית להבטיח ולוודא כי לא ישנו מקרים בהם ספורטאי ישראל לא יוכלו לקחת חלק בתחרויות, כמו שאירע באליפויות העולם לבוגרים ולנוער בעומאן ובמלזיה. בהמשך להודעת התאחדות השייט הבינלאומית ולישיבה המיוחדת שנערכה, איגוד השייט דורש לקבל התחייבות שתאפשר לספורטאי מדינת ישראל להתחרות על פי עקרונות הספורט האולימפיים כשווים מול שווים, כולל הופעה עם סימני הלאום המקובלים, בכל תחרות ותחרות. כמו כן אנו דורשים להעביר תחרות למדינה אחרת אם לא יוענקו ויזות והשתתפות עם הסמלים הלאומיים".

אמיר הוסיף ואמר כי הוא רואה בהודעתה של התאחדות השייט הבינלאומית התחייבות לנקוט בצעדים משמעתיים חמורים כנגד מלזיה וכנגד כל מדינה שתפר את עקרון השוויון בין כל המדינות ותערב פוליטיקה בספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully