וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מאוריסיו יושאל, סטנוליביצ'יוס יצטרף לסגל

18.1.2016 / 12:31

בקבוצה הודיעו לברזילאי על השאלתו כשהפועל עכו הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. הליטאי יצטרף אחרי שיעבור בבקרה התקציבית. שרצקי לא מתנגד לשחרור בראון, גורדנה מתרחק. חלוץ ישראלי על הכוונת. גמר גביע הטוטו ייערך ב-2 בפברואר

one

עירוני קרית שמונה מפסידה 2:0 למכבי פתח תקוה

בעירוני קרית שמונה קיבלו החלטה סופית להשאיל את מאוריסיו הברזילאי, כשהפועל עכו או אחת מקבוצות הליגה הלאומית צפויות לקלוט את השחקן. משמעות הדבר היא שרוקאס סטנולביצ'יוס יצטרף רשמית לקבוצה. מי שמתרחק מאוד מהקבוצה וההערכה היא שהסיכויים שיגיע קלושים הוא רועי גורדנה, שהפערים מולו גדולים וההצטרפות של הליטאי מביאה כמעט באופן ודאי לירידת מועמדותו מהפרק. בלי קשר, בקבוצה מנסים לצרף חלוץ ישראלי.

כעת, בבאר שבע מקווים ששרצקי יסכים למכור את וובה בראון עבור סכום כספי בלבד. בניגוד לתחילת חלון ההעברות, הבעלים איזי שרצקי כבר אינו מטיל וטו על שחרורו של השחקן בירת הנגב ועשוי לתת לשחקן לעבור למוליכת הטבלה. בראון כבר סיכם את תנאיו האישיים בבאר שבע, אך שרצקי הבהיר שהמעבר יקרה רק אם יקבל את הסכום הכספי אותו הוא מבקש.

בינתיים, בגזרת חלון ההעברות של ינואר, בקבוצה מנסים להוריד את הלהבות סביב הדיבורים על חיזוקים ושחרורים עתידיים ומנסים ליצור שקט תעשייתי ולבצע את המהלכים מתחת לפני השטח.

בלמה הברזילאי של עירוני קרית שמונה, קאסיו פרננדס, סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ולא צפוי להיעדר זמן רב, אך עם זאת, השחקן עדיין בספק למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. אם לא יוכל לשחק דין מימוני, יפתח במקומו בהרכב. בקבוצה ינסו להכשיר את פרננדס למשחק, כמו גם את אחמד עאבד וגיא חיימוב, שכבר נמצאים תקופה ארוכה מחוץ לסגל בשל פציעות.

גמר גביע הטוטו ייערך ב-2 בפברואר (שלישי, 19:30, ספורט 5+), כרטיסים למשחק יימכרו במחיר אחיד של 50 שקלים ליציעים הרגילים, 80 שקלים לתא הכסף ו-250 שקלים לתא הכבוד.

וובה בראון עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בדרך לבאר שבע? וובה בראון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully