וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו דה לוקאס: "ללא פיצוי, אשאר בבית"ר ירושלים עד לתום החוזה"

18.1.2016 / 11:10

הקשר הספרדי סיפר לחבריו כי הוא מוכן להתפשר על פיצוי של שלוש משכורות, וכי אין לו בעיה להיות מוקפא. בקבוצה מוכנים לסכנין (20:55, ערוץ 1), דובב גבאי בספק. דילמוני ודוידוב חזק על הכוונת

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מודחת מהגביע אחרי 2:1 למכבי חיפה

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) את בני סכנין במושבה, כאשר תגיע למשחק לאחר שני הפסדים בשבוע האחרון, להפועל כפר סבא בליגה ולמכבי חיפה בגביע המדינה. בעקבות התוצאות האחרונות, הלחץ בבית"ר עלה והדריכות לקראת המשחק גבוהה מאוד. דובב גבאי, שקם בבוקר עם כאבי גב, יעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "ההפסד בגביע היה שבר גדול, אבל אין זמן לבכות, כי אם נפסיד היום יכול להיות שכבר לא נוכל לעצור את כדור שלג ואת הלחץ שיהיה כאן. זה משחק שאין בו מקום לטעויות, כל אחד צריך להביא אקסטרות מעצמו כדי לשנות את כל האווירה כאן".

כ-8,000 אוהדים צפויים להגיע הערב למושבה, כמה מאות מהם מסכנין. הקופות ייפתחו למכירה וחלוקת כרטיסים תיערך אך ורק לאוהדי בית"ר. המשטרה תציב שני מעגלי אבטחה על מנת למנוע חיכוכים או אפשרות שלאיזור הכניסות יגיעו אוהדים ללא כרטיסים.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הפרדה מלאה. אוהדי בית"ר/יוסי ציפקיס

דושאן מאטוביץ' לא תורגל בהרכב ומי שאמור לתפוס את מקומו בעמדת המגן השמאלי הוא אורי מגבו. הפיחות במעמדו של מאטוביץ' אינו מפתיע וקיימת אפשרות שהקבוצה תצרף מגן שמאלי ישראלי והסרבי ישוחרר. על הכוונת של הקבוצה מהבירה נמצא חן דילמוני מעירוני קרית שמונה ותיתכן אפשרות שהוא יגיע בטרייד תמורת ניסו קפילוטו.

שחקן נוסף בו בית"ר מעוניינת הוא קשר הפועל ניר רמת השרון, עידו דוידוב. הבעלים אלי טביב שוחח בימים האחרונים עם ראשי המועדון מהשרון בניסיון להגיע למתווה לפיו דוידוב יעבור לבין וגן.

מי שלא ייכלל בסגל הקבוצה הוא הקשר פאבלו דה לוקאס. במועדון כבר הודיעו לקשר הספרדי לחפש קבוצה, אך נראה כי השחקן עלול להיות מוקפא ולקבל מבית"ר את שכרו עד לתום העונה, אם לא יקבל פיצוי כדי לעזוב.

השחקן סיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא דורש משכורות על חודש וחצי שבקבוצה כבר חייבים לו, בנוסף לחודשיים נוספים על מנת לוותר על חוזהו בשנה וחצי הבאות. דה לוקאס הוסיף ואמר: "במשפחה שלי לוחצים עליי לא לוותר על יורו אחד, אני מוכן לשלושה חודשי פיצוי וללכת, אם לא ייתנו לי, אשאר כאן עד לתום החוזה".

בנוגע לשחקני רכש, מספר אופציות אותן בדקו בבית"ר לא ייצאו לפועל ובמועדון ישנו לחץ לא להגיע לסיום החלון ללא שחקני רכש. על אף הרצון של הצוות המקצועי לצרף את רוג'רס קולה ועידן ורד, לא הוגשה לשניים הצעות כספיות רשמיות והשניים בודקים אופציות נוספות. בנוגע לאיתי שכטר, ימתינו בבית"ר להחלטת הבעלים אלי טביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully