וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וובה בראון סיכם את תנאיו, ממתין לסיכום בין המועדונים

18.1.2016 / 8:46

הצדדים חזרו לסיכום אליו הגיעו בקיץ, הקשר ממתין לסיכום כששרצקי דורש שני מיליון שקל בכל מתווה. גורם: "איזי איש עסקים, הכל עניין של טיימינג וכסף". במועדון אישרו: למרות הצהרת בכר, גורדנה עשוי לעזוב

one

בהפועל באר שבע ינסו לסגור עוד השבוע את הגעתו של וובה בראון לקבוצה. אמש (ראשון) התברר כי בראון סיכם את תנאיו בקבוצה בהתאם להבנות שהגיעו הצדדים בקיץ. המטרה של ברק בכר היא לראות את השחקן באדום עוד השבוע, אם כי מבחינת המועדון ברור שהדברים תלויים בין היתר גם באיזי שרצקי. הבעלים של קרית שמונה דורש בשלב זה כשני מיליון שקל תמורת הקשר, שהפניה הראשונה אליו נעשתה כבר בחודש שעבר. העובדה שקרית שמונה התעניינה ברועי גורדנה עשויה להפחית את הסכום, אבל לא בהכרח תשפיע על סיכויי העסקה.

בכר רוצה לראות את בראון בקבוצה בכל מחיר ולא הסתיר זאת גם במהלך הקיץ האחרון, כשבראון כבר סיכם במועדון אך לא קיבל אישור לעזוב. "ההערכה היא שבראון יהיה שחקן הקבוצה בימים הקרובים, ולא משנה באיזה צורה העסקה הזאת תצא לפועל". דהאן עצמו טען לפני מספר שבועות כי בראון ישחק בבאר שבע, זאת חרף ההצהרות של שרצקי שלא ישחררו. "אצל איזי זה רק עניין של טיימינג וכסף. הוא איש עסקים, היה ברור לנו שהוא יתרכך ברגע שהחלון אמור יהיה להיסגר", אמר מקורב לעסקה.

וובה בראון, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בכר רוצה אותו בכל מחיר. וובה בראון/ברני ארדוב

אחד הדברים שהוביל להתקדמות לגבי בראון הוא הקשיים במגעים עם קשר לודוגורץ, אניסה, שעדיין לא התקדמו. רק אחרי החתמת קשר יוחלט במועדון מה יעלה בגורל החלוץ. לגבי גורדנה, במועדון אישרו את הפרסום מהשבוע האחרון לפיו השחקן עשוי לעזוב, אך בניגוד לדעה הרווחת, טוענים כי אם אכן יעשה את הדרך החוצה זה יהיה מרצונו החופשי. "אם זה היה תלוי בו, והוא היה חלק מהרוטציה, רועי היה רוצה להישאר כאן לאורך זמן, אבל הכל תלוי במה שברק יחליט. לפני שבוע ברק הצהיר במסיבת עיתונאים בחיפה שגורדנה נשאר עד תום העונה. יכול להיות שהיו גורמים חיצוניים ששינו את דעתו. אין הסבר אחר לכך שמאמן משנה את דעתו לגבי שחקן בתוך מספר ימים", נאמר על המאמן.

אובידיו הובאן בספק גדול למשחק מול בית"ר ירושלים, ממנו ייעדרו בכל מקרה לואי טהא המורחק ו-וויליאם סוארס הפצוע. מאור מליקסון, לעומתם, צפוי לפתוח בהרכב. מיד לאחר המשחק תחל הקבוצה בהכנות למשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה במושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully