וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מרתיח לראות את השחקנים, אי אפשר להמשיך ככה"

18.1.2016 / 14:52

ביקורת בהנהלת מכבי תל אביב אחרי ההפסד באשדוד: "רוצ'סטי לא מספיק טוב, הקבוצה בלי אופי". יבזורי: "אנחנו מפסידים לקבוצות חלשות מאיתנו". במכבי מאמינים ששחרורו של מקל, שילבש את החולצה מספר 99, יגיע בשבוע הקרוב

one

"אי אפשר להמשיך בצורה חלשה כל כך. כולם מקווים שגל מקל יכניס לקבוצה קצת קשיחות. יש כאן לא מעט אנשים בהנהלה ובצוות המקצועי שפשוט מיואשים מהעונה הזאת והקבוצה הזאת. זו קבוצה שלא מראה אופי ולא מראה קשיחות, מסתכלים עליה על הפרקט וזה מרתיח כאן את כולם. נתנו לאשדוד לעשות מאתנו צחוק. דווין סמית' מקבל מנוחה וכולם בקבוצה פשוט הולכים צעד אחורה". את הדברים הללו אמר אמש (ראשון) גורם במכבי תל אביב, שביטא את התחושות במועדון בעקבות ההפסד 96:86 למכבי אשדוד.

הצהובים רשמו הפסד שני העונה לקבוצה של צביקה שרף וחמישי בסך הכול בליגה, ועיקר הביקורות בהנהלה כוונו לקו האחורי: "איך יכול להיות ששחקנים מגיעים בצורה כזאת למשחק? טיילור רוצ'סטי היה מאוד לא טוב, היכולת שלו לא מספיקה וזה הוכח שוב ושוב . יוגב אוחיון לא לגמרי בכושר, יש בעיה בעמדת הגארד וחייבים לשלב את מקל כמה שיותר מהר. זה לא רק ההפסד, זו הדרך בה הפסדנו".

כשנשאל לגבי הסגל, אמר אותו גורם: "בעונה הבאה יהיו כאן שינויים רבים. הסגל הזה לא יישאר ככה. בנוגע לעונה הזו – אנחנו מתמקדים בהחתמת גבוה".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
היה עצבני לאורך כל המשחק. טבק/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק, הורחק אמש במהלך הרבע השלישי אחרי שנכנס לתחומי המגרש והתעמת עם צוות השיפוט. הקרואטי נראה נסער מאוד במהלך ולפני המשחק והיו"ר שמעון מזרחי מיהר לרדת לחדר ההלבשה ולהרגיע אותו. מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "אין מה לומר, אשדוד היו טובים יותר. אנחנו חסרנו את דווין סמית',. הם הציגו אחוזי קליעה יוצאים מן הכלל. הגיע להם לנצח והם ניצחו".

לפני שהמאמן הורחק הוא כאמור נראה עצבני מאוד ובמהלך פסקי הזמן שאג על השחקנים: "אתם לא עושים עבירות, לא משחקים נכון ומראים חוסר קשיחות הגנתית". גם בסיום טבק לא חסך ביקורת מהשחקנים ואמר: "באנו בלי אנרגיות. הגישה שלנו למשחק לא מקובלת עלי. יש לנו בעיה באופי של הקבוצה ובגאווה שלנו".

דגן יבזורי אמר: "אני לא יודע מה הבעיה שלנו. אנחנו מפסידים בליגה לקבוצות חלשות מאיתנו ואני לא מבין למה זה קורה. ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה. ההרחקה של טבק היא לא זאת שגרמה להפסד, אני לא יודע אם זה ישפיע על המשחק שלנו ביום רביעי. אולי היינו צריכים לקבל בעיטה בתחת כדי להתעורר כי יכולת כזו לא תספיק ליום רביעי".

טרבור אמבקווה הוסיף:"הפסדנו כי אנחנו פשוט לא עושים הגנה. זו בעיה שחוזרת על עצמה אצלנו, אפשר לשייך את זה למוטיבציה, אבל חייבים לעשות עצירות. אי אפשר לתת לקבוצה שמולנו לבוא ולקלוע מולנו ככה. טבק עשה מה שהוא היה צריך לעשות כדי לדחוף את השחקנים ולגרום לנו לשחק עם מוטיבציה, התקרבנו, אבל זה לא היה מספיק".

איתי שגב סיכם: "אי אפשר לתת לאשדוד לקלוע כל כך הרבה נקודות, שאלה טובה למה אנחנו לא שומרים למרות שהמאמן מבקש מאיתנו את זה. חזרנו להפרש 6 או 4 אבל לא שמרנו בסוף על תומאס וזה סגר את הסיפור".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הפסידה באשדוד 96:86

לכתבה המלאה
דגן יבזורי, אריזה אונואקו ודרגאן בנדר שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אולי היינו צריכים לקבל בעיטה בתחת כדי להתעורר". יבזורי/ברני ארדוב

גל מקל, ששחרורו מהכוכב האדום מתעכב, לא ישחק במשחק הקרוב מול קאזאן. המספר אשר השחקן ילבש הוא 99. בתחילה רצה מקל לקבל את המספר 9, אותו לבש מאז גיל הנוער, אולם איתי שגב לובש את המספר הזה. גם המספרים האחרים שראיתם הוא מזוהה - 33 ששימש אותו בדאלאס ו-7 שעימו הוא משחק בנבחרת ישראל - תפוסים על ידי ארינזה אונואקו ובריאן רנדל, ולכן ייאלץ הרכז להתרגל לסיפרה חדשה על הגב ועל החזה. מדובר בחלוצה עם המספר הכי גבוה שניתן לשחקן מכבי עד עתה. בעבר יניב גרין שיחק עם מספר גופיה 41.

כזכור, הכוכב האדום בלגרד מסרבת לשחררו, זאת בשל מחלוקות בנוגע לפיצוי הכספי, כשנציגי מכבי תל אביב פנו השבוע מספר פעמים לקבוצה הסרבית. במכבי מאמינים כי העניין ייפתר בימים הקרובים, וייתכן שתידרש התערבות מצד פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully